Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Trainee søges - NoZebra Webbureau i Aarhus

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer

Jeg søger en kollega :) og tænker der er gode chancer for at finde personen netop her på Amino.dk, da jeg ved der sidder rigtig mange personer med SEO/SEM kompetencer.

Stillingen kan ses via dette link

Meget kort forklaret har jeg utroligt travlt i min lille SEO afdeling, og mangler derfor en højre hånd som kan hjælpe med at løse opgaverne for vores mange spændende kunder, samt udvikle vores produkt og situation på markedet.

Det er et krav du har erfaring med SEO og at du kan skrive tekster af rimelig kvalitet.

Ellers er du velkommen til at stille spørgsmål i tråden, på PM eller via. mail/telefon!

Jeg glæder mig til at se om der er nogle spændene personer herinde :)

God weekend til alle.

/Kruse

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 12:00

Jeg kan lige tilføje at man selvfølgelig ikke behøver at være verdensmester indenfor alle discipliner af SEO, men at det er en rigtig god idé at have en generel forståelsen, samt en smule hands-on erfaring :)

Glæder mig til at høre fra endnu flere!

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:17

Hej Joakim,

Held og lykke med at finde en kandidat - jeg kender desværre ingen "over there", som har de interesser eller kompetencer. Havde det været i København, så kunne der måske være en kandidat.

Anyway en lille kommentar til jeres side - og tag dette som et venligt "vink med en vognstang" - men for the love of god.. Det hedder IKKE 'SEO Optimering'.

'O'-et i SEO står allerede for optimering, og det ser derfor virkelig uprofessionelt ud at I skriver 'SEO Optimering'.

Det var bare min uforbeholdte mening, denne herlige lørdag. God vind!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:31

Hej Kasper,

Sjovt du siger det? :) jeg mangler præciiis samme person i københavn?

Vedkommende behøver ikke at kunne optimere... Bare seo - det er nok til mig? Heheh :))

- Kan du anbefale nogen?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Kammersgaard:

Anyway en lille kommentar til jeres side - og tag dette som et venligt "vink med en vognstang" - men for the love of god.. Det hedder IKKE 'SEO Optimering'.

'O'-et i SEO står allerede for optimering, og det ser derfor virkelig uprofessionelt ud at I skriver 'SEO Optimering'.

@Kasper:

Med "Høj" konkurrence og 1.000 månedlige eksakte søgninger på det begreb, kan det nok ikke skade at dække sig ind og have det med i indholdet på siden. :-)

@Joakim: 

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg foreslå, at du slår jobbet op på Amino Freelancer og Flexer.

Held og lykke med søgningen. :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 12:39

Kasper Kammersgaard:

Det var bare min uforbeholdte mening, denne herlige lørdag. God vind!

Jeg er af samme holdning, men det er mine potentielle kunder desværre ikke, beklager :)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 12:58

John Nielsen:

@Kasper:

Med "Høj" konkurrence og 1.000 månedlige eksakte søgninger på det begreb, kan det nok ikke skade at dække sig ind og have det med i indholdet på siden. :-)

Præcis ;)

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 13:03

@John Nielsen - ja ok, så langt havde jeg ikke lige tænkt. Man skal selvfølgelig også gardere sig imod alt..

@Joakim - det kan du så have ret i, j.f. ovenstående. Men kunne man så ikke indsætte en lille, kort artikel om "SEO optimering" i bunden af siden, hvor I i stedet skriver noget om .. ja, jeg ved ikke - måske prøver at forklare den menig dansker om at det ikke hedder 'SEO optimering'? Sådan kommer I vel alligevel til at ranke på ordet, men det ser bedre ud i selve teksten?

@Mehmet - kan vi tage den på Skype, PM eller e-mail? Så kan vi lige forventningsafstemme lidt.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:08

Joakim ved godt han altid kan ringe til mig.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 13:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Emil Sørensen:
Joakim ved godt han altid kan ringe til mig.

haha

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)