Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballager/kasser til maleri/lærred

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg har prøvet og søge og søge, men har ikke kunne finde nogle sælge nogle kasser eller andet eballage, man kan pakke malerier ind i til forsendelse. Nogle gode råd eller links til dette problem? 

De måler 30x30 og nogle måler 60x120  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at hive fat i Jakodan.dk - De plejer at kunne hjælpe med det meste. De er også herinde på Amino.

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mihammed.

På mit arbejde har vi bobbelplast og hjørner, vi lægger først bobbelplasten på og dette bliver holdt på plads af hjørnerne, og dækker derefter hele maleriet. 

Hvis det er nogen billeder du sælger, og evt. kunne tænke dig at komme af med, kan jeg måske godt hjælpe dig, men det vil kræve at jeg så motivet i billederne først.

Ved ikke om mit råd hjalp, men det er hvad vi plejer at gøre, vi har derimod også privat chauffør. Hvis du har behov for en chauffør og er i nærheden af Silkeborg området kan jeg måske skaffe en billig chauffør til dig, mod betaling selvfølgelig. 

 

Mvh Emil Kjeldsen

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mihammed,

Jeg vil tro at du har brug for en special kasse som ligger udenfor Jakodan's sortiment. Men som der bliver foreslået så skal du bruge hjørner, som fåes i pap, plast og flamingo, samt bobbleplast - det bør du kunne få hos Jakodan, hvis ikke så sig til. Kassen kan du bestille på præsis dine mål på nembox.dk

HUSK. kassen er IKKE nok til forsendelse af malerier!!!

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm.. har tjekket alt det i har skrevet. det eneste jeg er kommet frem er at jeg måske kan bruge tykt boble plast rundt om dem, der sidder hjørner i forvejen på dem. 

Men mon ikke producenten kan lave papkasserne for mig også 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på, hvad det er for nogle malerier. Er det kunst, så er det en specialtransport, der skal til. Det er en større cirkus, der går i gang - med hvide handsker ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der sidder hjørner på så fint. Køb noget bobble folie hos jakodan. Lig 15mm til alle dine ydre mål på produktet - de er jo emballagens indvendige mål!

Gå ind på nembox.dk og vælg en FEFCO 0409 - indtast fx. L: 315mm x B: 315mm x H:50mm (dette er minimum) - kan du ikke leve med en emballage som er 50mm høj skal du investere i et stanseværktøj til hver størrelse. Et værktøj koster ca. kr. 2.000,-!!! Det kan du købe meget bobblefoile for :-D

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)