Hej venner Jeg sidder og arbejder på nogle planer/tanker inden for annonce byt til nogle af mine kommende tjenester - sidder og skriver og tegner på muligheder som en gal, jeg syntes selv jeg har fat i noget spændende og gør det på en yderst atraktiv måde for annoncører og udbyder, men det kan være det er opfundet eller ikke muligt/spændende som jeg havde tiltænkt- det arbejder jeg på at afklare. Jeg er dog ikke 100 % stærk i at kende dette marked i sin helhed, så vil gerne høre fra jer eksperter!(jo jeg har googlet, men ikke fået deciceret de søgte svar) Er der nogle der vil skære det ud i pap for mig!
Jeg skal gerne løfte sløret for mine tanker og ideen når jeg har fået defineret ud fra ovenstående svar sammenholder om jeg i mine skitser og ide er ny eller forkert på den, og så lige afprøve om det virker……. Jeg vil jo gerne vente med at være offentlig til grin før jeg selv har tænkt Bedste hilsner Bo Schønemann
|
Jeg prøver lige at bump den, for at se om der virklig ikke er nogle der kan hjælpe her
Go Lørdag alle sammen!