Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp- hvordan fungere annonce/banner byt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg sidder og arbejder på nogle planer/tanker inden for annonce byt til nogle af mine kommende tjenester - sidder og skriver og tegner på muligheder som en gal, jeg syntes selv jeg har fat i noget spændende og gør det på en yderst atraktiv måde for annoncører og udbyder, men det kan være det er opfundet eller ikke muligt/spændende som jeg havde tiltænkt- det arbejder jeg på at afklare.

Jeg er dog ikke 100 % stærk i at kende dette marked i sin helhed, så vil gerne høre fra jer eksperter!(jo jeg har googlet, men ikke fået deciceret de søgte svar)

Er der nogle der vil skære det ud i pap for mig!

•  1.Hvordan forgår annonce byt i korte træk?

• 2. Hvem aktiver et byt, er det annoncør, hjemmeside ejer, annonceudbyder eller andre?

• 3. Kan annoncøren bestemme om jeg må bytte hans annonce

• 4. Kan man bytte annoncer erhvervet gennem eksempelvis Adsense

• 5. Hvad får henholdsvis annoncører/hjemmeside ud af det kr./øre eller andet.

• 6. Hvordan definere man sine byt annoncer, er de målrette eller er det tilfældig hvilken jeg får i bytte. Eksempelvis, har jeg en FANTA annonce, men vil hellere have en SPRIT, kan man så bytte sig til dette, eller bytte jeg min FANTA reklame uden at vide hvad jeg får igen.?- sælger jeg sodavand er det jo ikke relevant for mig at risikere at få en reklame om ubåde!

Jeg skal gerne løfte sløret for mine tanker og ideen når jeg har fået defineret ud fra ovenstående svar sammenholder om jeg i mine skitser og ide er ny eller forkert på den, og så lige afprøve om det virker……. Jeg vil jo gerne vente med at være offentlig til grin før jeg selv har tænkt Stick out tongue

Bedste hilsner

Bo Schønemann

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at bump den, for at se om der virklig ikke er nogle der kan hjælpe her Wink

Go Lørdag alle sammen!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)