Hej Aminoer Vi håber at der er gang i forretnigerne rundt omkring for det er der hos os. Vi har på under 2 mdr. fået så meget fremgang at vi nu vil investere lidt i os selv. Derfor har vi valgt at få lavet et ny og lækker hjemmeside, som vi håber at få lidt hjælp til herinde fra. Vi sælger varepartier til Private & Erhverv. Disse vare partier opkøber vi over hele Europa og Asien samt Danmark. Men vi vil gerne høre fra jere der har forstand på hjemmesider om nogle ideer til hvordan vi kan lave noget nyt ind for branchen. Fx. kan hjemmesiden have følgende funktioner? - lager lister, faver, modeller, str o.s.v - bestilling muligheder - kontakt formular - webshop opsætning vi er ikke ude og kikke på en dyr løsning, men billig. Kom med nogle bud. vores hjemmeside er http://www.francisinvest.dk
Hilsen Francis Invest
|
Hej Francis Invest,
Meget almindelig og standard webdesign. Jeg må indrømme, at et nyt webdesign ville pifte websitet en del op, da jeres nuværende løsning bestemt ikke er optimal.
Her er nogle websitestrategier jeg vil anbefale:
- Nyt og karakteristisk webdesign (gerne integreret i et webshop system).
- Bedre strukturering af websitets information (med fokus på søgemaskineoptimering).
Disse 2 forbedringer vil i høj grad afspejle i jeres kundekonvertering efter min mening. I wer velkommen til at kontakte mig på Amino eller på vores website www.startline.dk