Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi håber at der er gang i forretnigerne  rundt omkring for det er der hos os. Vi har på under 2 mdr. fået så meget fremgang at vi nu vil investere lidt i os selv. Derfor har vi valgt at få lavet et ny og lækker hjemmeside, som vi håber at få lidt hjælp til herinde fra.

Vi sælger varepartier til Private & Erhverv. Disse vare partier opkøber vi over hele Europa og Asien samt Danmark.

Men vi vil gerne høre fra jere der har forstand på hjemmesider om nogle ideer til hvordan vi kan lave noget nyt ind for branchen.

Fx. kan hjemmesiden have følgende funktioner?

- lager lister, faver, modeller, str o.s.v

- bestilling muligheder

- kontakt formular

- webshop opsætning

vi er ikke ude og kikke på en dyr løsning, men billig. Kom med nogle bud.

vores hjemmeside er http://www.francisinvest.dk

Hilsen Francis Invest

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 10:52

Hej Francis Invest,

Meget almindelig og standard webdesign. Jeg må indrømme, at et nyt webdesign ville pifte websitet en del op, da jeres nuværende løsning bestemt ikke er optimal. 

Her er nogle websitestrategier jeg vil anbefale:

- Nyt og karakteristisk webdesign (gerne integreret i et webshop system).

- Bedre strukturering af websitets information (med fokus på søgemaskineoptimering).

Disse 2 forbedringer vil i høj grad afspejle i jeres kundekonvertering efter min mening. I wer velkommen til at kontakte mig på Amino eller på vores website www.startline.dk 

Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:09

Tjek evt. Shopify. Det er nemt, overskueligt og ret billigt.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 14:23

Jeg kan ikke se at en webshop vil give jer bedre muligheder. Når man handler engros, med store varepartier, er det sjældent at man "bare" lige hiver dankortet frem. :) Men måske bestillingslister uden online salg vil fungerer. Jeg tror det er vigtig for jer, at have fat i jeres kunder.

Derimod skal i gøre mere ud af hvordan jeres kunder kommer i kontakt med jer. Produkterne kan være klikbare, med mere info på hver produkt, dertil en CTA der giver kunden mulighed for at komme i kontakt med jer. Det oplagte er at bruge kontaktformularer. Men i skal også have fat i kunderne telefonisk.

En prisbillig løsning for hjemmesiden leverer jeg nemt. Men i bør nok overveje et månedligt nyhedsbrev oven i pakken.

Tilmeldt 22. Nov 12
Skrevet kl. 14:29

hej hvad er prisen for denne løsning??

Tilmeldt 22. Nov 12
Skrevet kl. 14:31

Hej Michael

Har du lavet noget ligne vi kunne se ??

Fra Vordingborg