Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musik-streaming med Spotify...eller?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal have musik-streaming på et amerikansk website, hvor jeg anmelder musik (man skal kunne høre 3 sange i sin helhed efter hver anmeldelse), og efter at have kigget mig godt og grundigt omkring på andre musiksider på nettet, ser det umiddelbart ud til, at Spotify er mit bedste bud på implementering af denne service.

Spotify ser også ud til at være den side, der har langt det største udvalg af både meget gammel og helt ny musik, som kan afspilles i sin helhed. Naturligvis mangler der stadig meget gammel musik, men der tilføjes hele tiden flere og flere udgivelser, så jeg spår, at Spotify med tiden vil få et imponerende musik-bibliotek.

Men hvad siger du? Kender du en side med et endnu større musik-udvalg?

Og er det et meget stort minus, at man skal oprette sig på Spotify for at kunne lytte på mit site?

Bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:10

Ingen, der har andre anbefalinger? Eller har en mening om Spotify? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:35

Prøver lige en sidste gang, ellers skal jeg nok lade tråden "afgå ved en stille død". :-)

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:50

Jeg synes, at Spotify er udemærket. Jeg har det installeret på alle mine devices, og jeg bruger det minimum 3 timer om dagen. For mig ville det kun være en fordel, da jeg jo som sagt har det installeret alle steder. Dog tror jeg, at der er en del, som vil føle det som et minus, da det ikke er alle, der har Spotify installeret. Prøv dig frem, og se om dine besøgene kan lide det eller ej. 

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:52

Frederik Storm:

Jeg synes, at Spotify er udemærket. Jeg har det installeret på alle mine devices, og jeg bruger det minimum 3 timer om dagen. For mig ville det kun være en fordel, da jeg jo som sagt har det installeret alle steder. Dog tror jeg, at der er en del, som vil føle det som et minus, da det ikke er alle, der har Spotify installeret. Prøv dig frem, og se om dine besøgene kan lide det eller ej. 

De bedste hilsner

Frederik

Ja, der er nok ikke andet for. Jeg holder selv meget af Spotify og har ikke fundet andre streaming-sider, der leverer en bedre service. Må nok bare satse på, at musik-nørder som jeg selv helt naturligt og automatisk opretter sig på Spotify.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)