Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisk programmør med lidenskab for iværksætteri søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I forbindelse med et ærgeligt brud men min tidligere partner/programmør står jeg ikke blot med en ide, men med ideen, uden en partner til at føre den ud i livet med mig. Da jeg ved det vrimler med talentfulde programmører her inde, poster jeg dette opslag i håb om at den rette findes herinde!

Med hensyn til betaling og partnerskab kan du forvente 50% af overskuddetapp'en, for at udvikle og evt vedligeholde den. 

Du har garanteret flere spørgsmål til det, så kontakt mig endelig.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil,

For at få nogle med på din ide, skal du nok skrive lidt mere end 2 linjer ....

Forklar lidt mere om hvad der kan forventes, betaling - partnerskab - osv ...

God vind med det

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:13

Hej Emil,

Som DesignYOU skriver, så skal du skrive meget mere end det. Programmører vrimler det ikke med som du skriver, især ikke talentfulde og dygtige og dem som kan noget, de er meget efterspurgte.

Så du skal sælge dig selv og produktet meget bedre. Du behøver ikke fortælle alle om ideen, men giv en ide om hvad der skal til og hvad DU kan tilbyde. Hvis du blot bibringer ideen, så tror jeg ikke det er nok til at nogen vil springe ud i dette - du skal tænke på, at 95-98% af alle app's ikke bliver en succes og det kræver hårdt arbejde, at få den markedsført korrekt.

Mange gange held og lykke med dit projekt!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)