Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordrebekræftelse og faktura layout i Prestashop 1.5

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Mavida Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber da virkelig ikke, at det bliver nødvendigt for dig at starte forfra med version 1.4....

Har du en mappe, der hedder pdf under themes/default ? Denne oprettede jeg og lavede en mappe, der hedder "lang" og en tom da.php fil, hvor alle mine oversættelser fra BO kommer i.

Meget mærkeligt med med den fejl.... Var ellers sikker på at det var den samme fejl, som jeg havde haft. Håber virkelig, at du finder en løsning.

Mavida - Boligtekstiler og brugskunst

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. :)

Ja, jeg har allerede PDF filerne liggende under både:

- /themes/default/pdf
- /themes/mittheme/pdf
- /pdf

Så jeg burde være dækket godt ind. Jeg har også LANG folderen, hvor der også ligger en PHP fil med den danske oversættelse.

Og ja, jeg vil meget nødig skulle ned i 1.4.*, da jeg kan se, at CART RULES først kom i 1.5, så jeg kan åbenbart ikke give de rabatter, som jeg gerne vil. :(

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Mavida Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået rettet teksten i både ordrebekræftelse og faktura til, men mangler stadig at finde ud af, hvordan jeg retter layoutet i fakturaen.

Jeg vil f.eks. gerne have rettet datoformatet i øverste højre hjørne til, så det er i dansk format DD-MM-ÅR. Desuden vil jeg gerne have ændret på farverne, så det passer til resten af min shops layout. Hvordan retter jeg disse ting ?

Hvis der er nogen, der har lavet et flot overskueligt layout på dansk til fakturaen i PS 1.5 og vil dele dette, er jeg også meget interesseret ;-)

Mavida - Boligtekstiler og brugskunst

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv oplevet den bug du viser i den video der. Sad kl. 2 om natten og var endelig færdig med en shop, men kurven virkede ikke.. 

Lagde en vare i kurven, men når man gik til kassen var den tom
Lagde to forskellige varer i kurven, men kun den sidste blev vist i kurven.

Prøvede at lave om på de seneste ændringer jeg havde lavet i design osv.. men intet hjalp, 
prøvede på et test domæne men intet hjalp.

Resultatet blev at jeg lavede en frisk installation på et andet webhotel og impoterede opsætning og varer.
efter lidt ekstra arbejde og en omstilling af domænet til det nye webhotel, virkede det hele :-) 

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)