Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et produkt som egner sig til iværksætterne?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke et decideret produkt, men det er i hvert fald interessant for ivæksættere.

I morgen starter årets Iværksætter julekalender, som er 24 dage, 24 indlæg og 24 personer.

Kort fortalt så har jeg samlet 24 spændende og super seje personligheder, som hver i sær har noget med iværksætteri at gøre. Der er alt fra foredragsholdere, forfattere, politikere, erhvervsfolk, samt små og store iværksættere.

Så hver morgen fra d. 1 til 24. december åbnes en "låge" i julekalenderen med et frisk indlæg fra en deltager. Hvem der står bag de forskellige låger er en hemmelighed :)

Men jeg kan love for at der bliver delt masser af iværksætter tips, og givet både motivation og inspiration fra de 24 deltagere.

Og det hele sker på min private blog - www.larsbachmann.dk - og første låge åbner altså i morgen kl. 07.00

Vil du have mere info, så sender du blot en mail til mig?

god dag alle sammen

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Parlev Law Advokatanpartsselskab Skrevet kl. 12:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ronni,

Jeg er advokat og hjælper iværksættere med bl.a.: Valg af selskabsform, oprettelse af selskaber, ejeraftaler, herunder hvis der kommer en "silent partner" eller andet kapitalindskud ind, gennemgang og udarbejdelse af kontrakter m.v.

Jeg er selv lige sprunget ud som iværksætter, efter 10 år på de store advokatkontorer, og har derfor stor respekt og forståelse for andre iværksættere.

Jeg giver 20 procents rabat på mine timepriser til iværksættere og giver også gerne faste priser, så man ved, at budgettet ikke løber løbsk. Se mere på www.parlev.dk.

Ronni, hvis I i jeres magasin mangler artikler af juridisk karakter - så giver jeg gerne en hånd med der også. Bare giv mig et kald på 77345075 eller en e-mail: mp@parlev.dk.

Mvh

Mette Parlev

Parlev Law 

 

 

 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette
Har sendt dig en mail.

Hilsen
Ronni 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Hej Mette
Har sendt dig en mail.

Hej,

Det er denne type indlæg der er med til at støje i debatten og få denne type tråde til at løbe af sporet, emnet har været oppe tit og ofte - der er ingen grund til at skrive at der er sendt en mail eller pm, det ved modtageren jo godt.

Indlæg af denne type vil, som de plejer, blive slettet - også i denne tråd.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Som iværksætter er det da vigtigt at se præsentabel ud, det kan man selvfølgelig kun med et slips eller en butterfly fra [Link fjernet af moderator] :-)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Hvis denne tråd skal have sin berettigelse, så er det nødvendigt at indholdet passer til emnet ellers bliver det en ren linkbuilding-tråd.
(Og den bliver låst) 

Alle produkter kan bruges af iværksættere, men hvis ikke dit produkt specielt henvender sig til iværksættere, så må du oprette en tilbudstråd og forsøge at sælge det den vej ;-)

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Supersaas.dk er et bookingsystem inklusiv online kalender. Det udmærker sig ved at være meget brugervenligt, have lavt omkostningsniveau, kan bruges til alle små og store virksomheder, og iværksættere kan blive forhandlere af produktet.  

Der er specielle moduler til alt lige fra sport, undervisning, mødelokaler, turneringer, holdbooking til udlejning osv. Bookingsystemets grundmodul er gratis. 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 15:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er forbeholdt Plus medlemmer at reklamere på "Jeg har et godt tilbud til dig", og da flere af disse ligner eller er reklamer fra div. der ikke har Plus, og fordi at nogle bruger det til linkbuilding, så lukker jeg hermed tråden.

Hvis denne tråd bliver tilladt, så vil alle og enhver kunne få ikke Plus medlemmer til at kunne vise i en tråd hvad de kan tilbyde, og det synes jeg heller ikke er fair overfor dem som betaler for at kunne tilbyde.

Dem der forsat gerne vil fortælle Ronni, hvad de kan tilbyde, kan gøre det i en privatbesked, hvilket gør at Ronni får sin liste, og Plus medlemmerne får retfærdighed.

Det er i øvrigt en god idé at respektere moderatorernes henstillinger.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)