Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-Shirt producent

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er igang med at starte et tøjfirma og minder egentlig bare et sted at få dem trykt.
Jeg har set på Vistaprint og andre der tilbyder print i danmark, men det er bare for det meste "Cheesy" kvalitet.
Er der nogle der har nogle steder hvor det er fornuftig pris og samtidig god kvalitet? :)

Eller er jeg nød til at trykke dem selv?

Hilsen Simon 

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 01:18

Hold dig fra vista, det er ikke enganag lavet i danmark, men polen så vidt jeg husker. Blev ihvertfald skuffet da jeg brugte dem! Hvilke prints drejer det sig om? Kan måske godt lave det til dig, så er det eneste du selv skal gøre at stryge det på. Du må gerne uploade et billede/sende det til capo(snabela)live.dk. Behøver ikke se tøjet, bare det der skal sættes på. Desuden skal jeg kende materialet.

Mvh. Casper L

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:49

Thomas fra http://tex-tryk.dk er et godt bud. Ellers kan du jo altid tage et kig her.

- Emil

Fra t-shirts tryk
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 05:32

Hej
Fashion time giver dig en god tilbud. Vi tror på kvalitet og minimum tilfreds. pris. Kontakt private fashion_time_rwp@yahoo.com

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 101
Fra  BIG Sportspræmier Skrevet kl. 08:17
Hej,

Nu er det lidt svært at hjælpe dig med en trykker, når du ikke skriver hvor du bor.
For skal du til at sende tøjet frem og tilbage, bliver dit tøj hurtigt kr. 3 dyrer pr stk

Hvis du selv har tøjet, så kan jeg anbefale en trykker i Ballerup egnen, der er dygtig.

Skal du have tøjet med tryk, kan jeg anbefale BIG hvor du får kvalitets tøj fra Fruit of the Loom og SG,

BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 09:58

Hej.

Jeg kan helt sikkert hjælpe dig.

Har et mindre trykkeri, og trykker direkte på tøjet. Så altså ikke sådan noget varm på fis..

Jeg laver alt incl priser, så der ikke kommer nogen "overraskelser"..

unicornsp.dk

unicornscreenprinting@gmail.com

Mads

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)