Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ventetid på momsregistrering?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer også an på hvor i landet du bor, men ved at der i københavn kan gå op til 5-7 dage før man kan se det på cvr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

spørgsmålet gik på regnskabet og det skal ikke indsendes. Det skal føres hele året efter årsregnskabsloven og det bruges til at udfylde punkterne 111 og nogle rubrikker frem på den udvidede selvangivelse så du betaler skat af dit overskud. Regnskabet kan skat bede om, men det skal ikke automatisk indsendes. Du skal også forskudregistrere dit forventede overskud i samme rubrik, så skatten trækkes over året, enten som formindsket fradrag eller som B skatte opkrævninger

Den skat har ikke med din moms at gøre, for det du har i regnskabet, er alle indtægter minus alle udgifter begge dele uden moms som således ikke har betydning for din skat - og momsen du betaler er en du får fra dine kunder og bare opbevarer for skat til de skal ha den

Moms skal angives og betales 4 gange årligt efter hvert kvartal

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 23:32

MSkovmose:
Det er bare at de 2 firmaer jeg skal handle med vil have mit CVR nummer. Men det er måske fordi jeg skal importere fra England?

Kan du ikke aftale at du betaler et depositum nu for at de holder varene til dig, og så får de dit cvr. nr. og resten af betalingen om 8- 12 dage når du har fået dit cvr. nr. og de kan sende varene ?  Det kræver selvfølgelig at det er firmaer du kan/tør stole på..

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)