Vi er to unge iværksætter studerende der er kommet på en god web ide, der bla. omhandler en fashion platform og e-shop. Vi har lavet en god markedsundersøgelse og har set et stort behov for vores "produkt". Vi leder derfor efter en dygtig programmør /webudvikler der vil indgå i et super team?
vi leder efter en person der har et godt drive og som er interesseret i at indgå aktivt i et iværksætter team, det ville være lækkert hvis denne person har lidt erfaring inden for ehandel eller har styr på de tekniske detaljer, men vi er åbne for alle der mener de har de kvalifikationer der skal til.
Ideen vil selvfølgelig blive forklaret i detaljer, ved personlig kontakt.
Håber der er nogle dygtige webudviklere der kunne være interesseret i et sådan samarbejde.
Der er for tiden en del af disse tråde og derfor vil jeg anbefale jer, at skrive hvad I kan tilbyde. I skriver blot hvad I har brug for, men ikke hvilke kompetencer I besidder og hvad I vil bidrage med.
Derudover synes jeg, at I skal skrive hvad man vil blive tilbudt - er det andel i selskabet eller løn?
Dette er blot for jeres egen skyld, så vil der være større chance for at få nogen til at skrive til jer..
Held og lykke med projektet!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Jamen vi er begge under uddannelse som markedsføringsøkonom med iværksætter som linje.
Det vil sige at vi bruger mange timer både på og uden for skolen på vores ide, med bla. markedsføring. Vi kan tilbyde to unge iværksætter med flair for fashion og som har en ide med stort potientiale både i Danmark men også i udlandet.
vi er to gode sælgere så vi har brug for en der kan stå for det tekniske.
Man vil som samarbejdspartner selvfølgelig blive betalt i løn men da en sådan side er meget dyr og lave, vil betalingen blive delt op så man også for en procent del af vores firma, dette vil forhåbenligt være bedre end et engangsbeløb i den lange ende.
Jeg uddannet mediegrafiker, og har derfor stor erfaring med design og udvikling af hjemmeside. Hvis det er, så har jeg også en super dygtig samarbejdspartner, der kan muligvis kan stå til rådighed.
I kan jo starte med at kigge på min hjemmeside, også kan i evt. sende en privat besked med mere info omkring projektet? Og hvad i har budget med mere...