Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidetitle/beskrivelse ændres ikke i Google

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nogle dage siden ændret title og beskivelse på mit site www.mobil4u.dk

Når jeg åbner siden i diverse browsere kan jeg se titlen er ændret, men googler jeg mobil4u er ændringerne ikke trådt i kraft. Googlebot har været forbi op til flere gange siden jeg ændrede de to nævnte ting i backoffice på min Prestashop.

Kan man regne med, ændringerne træder i kraft med det samme googlebot har været forbi, eller skal jeg væbne mig med mere tålmodighed.......?

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:25

det kan sagtens tage mere end en uge - bare vent, så kommer det. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:27

Jeg har ændret nogle ting der på 6. uge ikke er ændret! Så hmm...måske lidt mystisk indimellem?

BH

Lars

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 14:29

hvis du i google tjekker cache versionen af dit site kan du se  hvornår google sidst har besøgt siden

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:31

Det skal jo selvfølgelig også lige siges at Google ikke er tvunget til at bruge hverken din titel eller beskrivelse! Men i langt de fleste tilfælde gør den, det tager bare lige lidt tid. 

Og Google foretager ikke ændringerne i deres søgemaskine i samme øjeblik som de crawler dit site - der går som regel længere tid. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:53

ExpressCMS:

hvis du i google tjekker cache versionen af dit site kan du se  hvornår google sidst har besøgt siden

Nej - det er forkert. Det, du kan se i cachet version er, hvornår der sidst er gemt en version af siden. Det har INGEN sammenhæng med, hvornår googlebot sidst har været forbi.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:18

Kenneth Davidsen:

Hej

Jeg har for nogle dage siden ændret title og beskivelse på mit site www.mobil4u.dk

Når jeg åbner siden i diverse browsere kan jeg se titlen er ændret, men googler jeg mobil4u er ændringerne ikke trådt i kraft. Googlebot har været forbi op til flere gange siden jeg ændrede de to nævnte ting i backoffice på min Prestashop.

Kan man regne med, ændringerne træder i kraft med det samme googlebot har været forbi, eller skal jeg væbne mig med mere tålmodighed.......?

jeg vil også sige det ville lyde mystiske med så få links du har og så lav kvalitets links at sidens titler er hurtigt ændret https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fmobil4u.dk&IndexDataSource=F

den hurtigste vej er

få skrevet en masse presse meddelers og artikler ud om siden

vær aktiv på social steder såsom amino.dk facebook google plus med mere .

ekstra ideer her  lige  http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 22:28

Det kan sagtens tage noget tid.. basalt set er det baseret på hvor ofte du historisk set har opdateret dit site, og hvor meget awareness der er om dit site, i form af links, omtale, social shares osv. på nettet. Hvis du i Prestashop kan pinge søgemaskinerne, kan det i nogen tilfælde speede processen op. Gør du intet kan det tage 3-6 uger før det slår igennem.

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)