Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget bruger du dit internet?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver rigtig god mening! Hvis jeg havde 100 Mbit fibernet så sad jeg og downloadede HD film og serier konstant :)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg har 80 mbit internet forbindelse man kan sagtens høre musik fra youtube imens man sider skriver eller se film på mobil internet forbindelse

min hyper aktivt over alt skal nok trække en del GB

desuden vis du downloader diverse videoer trækker det også en del GB

Hvem siger man kun bruger mobil internet til nyheds site tjekke mails og sådan noget ?

Enten har du misforstået noget, eller også har jeg, for jeg tvivler meget stærkt at det kan lade sig gøre at få 80 mbit mobilt internet, det skal jeg simpelthen se før jeg tror det.. Jeg kan til tider streame fra youtube via min mobil, men det kræver at jeg er i et godt dækningsområde hvis den skal kører fejlfrit, og nu er youtube jo ikke det der trækker mest data, streamer du f.eks. en HD film, kræver det en del mere, her tror jeg bare ikke at et mobilt internet er tilfredstillende, jeg har ihvertfald aldrig kunne "nøjes" med sådan en forbindelse..

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

sverigemand:
Læse et fra et fiber internet selskab at folk med fiber bruger 30 gange mere internet

Det ville klæde dig at oplyse om kilden. Lige umiddelbart virker det voldsomt med 30 gange, så hvad inkluderer det ?
Hvis det er fordi fiberforbindelsen bruges til at leverer TV signal, så er det jo meget klart.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger markant mere mobilt data trafik efter at jeg har fået iPhone 5 med LTE. Jeg tror faktisk at mit data forbrug er 50/50 mellem mobilt og fiber, hvilket er ca. 2GB pr. måned på hver.

Mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Mikael christiansen:

jeg har 80 mbit internet forbindelse man kan sagtens høre musik fra youtube imens man sider skriver eller se film på mobil internet forbindelse

min hyper aktivt over alt skal nok trække en del GB

desuden vis du downloader diverse videoer trækker det også en del GB

Hvem siger man kun bruger mobil internet til nyheds site tjekke mails og sådan noget ?

Enten har du misforstået noget, eller også har jeg, for jeg tvivler meget stærkt at det kan lade sig gøre at få 80 mbit mobilt internet, det skal jeg simpelthen se før jeg tror det.. Jeg kan til tider streame fra youtube via min mobil, men det kræver at jeg er i et godt dækningsområde hvis den skal kører fejlfrit, og nu er youtube jo ikke det der trækker mest data, streamer du f.eks. en HD film, kræver det en del mere, her tror jeg bare ikke at et mobilt internet er tilfredstillende, jeg har ihvertfald aldrig kunne "nøjes" med sådan en forbindelse..

det er ok , du har misforstået man kan få i hovedstadens området og byer  med telia mobil internet op til 80 mbit

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du lavet en test på hvor meget du så rent faktisk kan trække?.. Har selv haft 10 mb mobiltbredbånd, men i virkeligheden havde jeg aldrig mere end maks 1 mb, og nok ikke engang det..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Har du lavet en test på hvor meget du så rent faktisk kan trække?.. Har selv haft 10 mb mobiltbredbånd, men i virkeligheden havde jeg aldrig mere end maks 1 mb, og nok ikke engang det..

lige nu sider jeg i beton bygning lejlighed men lige nu er det næsten 10 mbit og højere vis tager i mod byen

http://speedtest.ookla.com/result/1896631355.png

det lyder som en dårlig mobil internet udbyder du havde før , så jeg kan forstå på dig der er stor forskel på hvem man vælger eller er tiderne måske ændre sig siden den gang du havde det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Den speedtest du linker til, viser en download på 7 Mbit/s (7262 Kbit/s) og en upload på 3 Mbit/s (3138 Kbit/s). Der er >meget< langt fra 80 Mbit/s i download til 7 Mbit/s.
Jeg har aldrig set nogen på 4G/LTE få mere end omkring 40 Mbit/s ned. Under optimale forhold indendøre er 5-10 Mbit/s godt på 4G/LTE.
Men folk vil gerne narres af mobilselskabernes reklamer der lover super høje hastigheder.

Lav gerne en speedtest der viser at du får 80 Mbit/s.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Hej Mikael,

Den speedtest du linker til, viser en download på 7 Mbit/s (7262 Kbit/s) og en upload på 3 Mbit/s (3138 Kbit/s). Der er >meget< langt fra 80 Mbit/s i download til 7 Mbit/s.
Jeg har aldrig set nogen på 4G/LTE få mere end omkring 40 Mbit/s ned. Under optimale forhold indendøre er 5-10 Mbit/s godt på 4G/LTE.
Men folk vil gerne narres af mobilselskabernes reklamer der lover super høje hastigheder.

Lav gerne en speedtest der viser at du får 80 Mbit/s.

men det er også langt over 1 mbit som den anden skrev ,min mening er i hvert fald at have under 1 mbit er er næsten 8 mbit højere , jeg ved ikke om du uenig med mig , men jeg tvivler meget på de lovet hastigheder nås tit både med mobil internet og bredbånd

vis du også afprøver bredbånd derhjemme så er det er også normalt dårligere end de lovet hastigheder , men det du skal vide det er under de bedste forhold man kan får den lovet hastighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger nok 5-6 terabyte data hver måned :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)