Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget bruger du dit internet?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Læse et fra et fiber internet selskab at folk med fiber bruger 30 gange mere internet end dem med mobil bredbånd og 6 gange mere end dem med kober internet. Er der nogle af jer andre som er enig i det, eller har i en anden oplevelse? ( Er lidt nysgerrig)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver vel god mening, at dem som har en fiberforbindelse benytter den... Kig evt. på, hvad en fiberforbindelse næsten konsekvent trækker af TV og telefoni hos mange mennesker.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan nok også hænge sammen med at folk som har fibernet downloader/uploader en del ting, frem for folk på mobil bredbånd. Derudover så kræver det også lidt at se TV via fiber.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig. Jo hurtigere og mere let tilgængelige internet, desto mere vil man bruge det. Det har jeg i hvert fald gjort, da jeg gik fra mobilt bredbånd til fibrrbredbånd

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger selv 15 til 20 gb om måneden på mit mobile bredbånd. Heldigvis har jeg 25 gb inkluderet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

sverigemand:

Læse et fra et fiber internet selskab at folk med fiber bruger 30 gange mere internet end dem med mobil bredbånd og 6 gange mere end dem med kober internet. Er der nogle af jer andre som er enig i det, eller har i en anden oplevelse? ( Er lidt nysgerrig)

jeg troet dem med mobilt internet brugte meste internet men vis det er dem med fiber net så må de være der hjemme alle uges 7 dage og side på internet

vi andre med mobil internet kan side ude blandt folk og være på internet og side alene derhjemme på internet , jeg troet dem som kunne være online over alt var dem som er meste online for tit når jeg venter i kø i butik går jeg på internet eller sider i tog med mere

jeg bruger omkring 50 GB trafik om måneden jeg er kun online altid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

datacentre bruger jo fiber, derfor trækker det, det også op. Mener en gennemsnitlig mobil bredbånds bruger, bruger 3 eller 5 gb i måneden i snit.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

sverigemand:

datacentre bruger jo fiber, derfor trækker det, det også op. Mener en gennemsnitlig mobil bredbånds bruger, bruger 3 eller 5 gb i måneden i snit.

det er altså hvor meget du bruger internet hvor mange GB du trækker , jeg tror dem med mobil internet bruger meste GB , vis jeg kun var online når  jeg var hjemme, ville jeg heller ikke komme op på mange GB trafik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
det er altså hvor meget du bruger internet hvor mange GB du trækker , jeg tror dem med mobil internet bruger meste GB , vis jeg kun var online når var jeg ville jeg heller ikke komme op på mange GB trafik

Det giver jo klar mening, hvor mange der sidder på et fesent mobil net vil f.eks. spille online, Downloade musik, film, online streame musik, film etc. Eller uploade store filer generelt? Det er jo der du trækker meget forbindelse.

At du surfer lidt rundt på diverse nyhedssites, det trækker da ikke ret meget, og det må da umiddelbart være det man bruger sit mobile bredbånd til med mindre man har ualmindelig god forbindelse..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Mikael christiansen:
det er altså hvor meget du bruger internet hvor mange GB du trækker , jeg tror dem med mobil internet bruger meste GB , vis jeg kun var online når var jeg ville jeg heller ikke komme op på mange GB trafik

Det giver jo klar mening, hvor mange der sidder på et fesent mobil net vil f.eks. spille online, Downloade musik, film, online streame musik, film etc. Eller uploade store filer generelt? Det er jo der du trækker meget forbindelse.

At du surfer lidt rundt på diverse nyhedssites, det trækker da ikke ret meget, og det må da umiddelbart være det man bruger sit mobile bredbånd til med mindre man har ualmindelig god forbindelse..

jeg har 80 mbit internet forbindelse man kan sagtens høre musik fra youtube imens man sider skriver eller se film på mobil internet forbindelse

min hyper aktivt over alt skal nok trække en del GB

desuden vis du downloader diverse videoer trækker det også en del GB

Hvem siger man kun bruger mobil internet til nyheds site tjekke mails og sådan noget ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)