Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvilken platform?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville godt se et større "multi language/valuta" system udviklet i OpenCart der bærer præg af at være et CMS sitet. Da jeg umiddelbart mener trådstarter efterspørger dette. Eventuelt med specialudviklede moduler, der ikke bare er hentet som gratis plug-ins.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NMedia

Det er rigtigt svært at rådgive dig, om præcist hvilken platform er den optimale, når man ikke kender de præcise mål og budgetter i arbejder med.
Men på de lidt større løsninger, betyder platformen typisk også mindre. Her er det altid menneskerne der gør forskellen.

Mit bedste råd ville være at du tager kontakt til Kåre i EasyFlow (som jeg er medejer af) på telefon 70 70 26 26. Så vil jeg tro han vil tage et møde med jer, selvfølgeligt fuldstændigt uden beregning. På mødet kan I fortælle jeres planer, og han vil give jer kvalificeret sparring.

EasyFlow laver løsninger på flere platforme, blandt andet vores egen CloudSprout, men også open-source løsninger som Umbraco+uCommerce. Vores billigste løsning koster omkring 0 kr. (CloudSprout Free) og det dyreste projekt vi arbejder på er plus 2 millioner. De to seneste kunder vi har lavet webshops for er Carlsberg og Porsche Danmark.

Et andet godt råd er at kigge på Responsive Design, som er en teknik til at sikre shoppen viser optimalt på mobil, pads, tv etc. Sandsynlighed for at Responsive Design ikke bør være en del af jeres kravspecifikation er meget lille.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)