Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google - fatter det ikke.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side har ligget på side 2 i over 14 dage. Så sent som i går lå den der.

Så sætter jeg Adword prisen op fra 20 til 40 kr. om dagen og wupti, så er min side ikke på de første 8 sider. Er det googles måde at takker mig på, for så er Adword en meget dårlig forretning for mig?

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carl Lorberg:

Min side har ligget på side 2 i over 14 dage. Så sent som i går lå den der.

Så sætter jeg Adword prisen op fra 20 til 40 kr. om dagen og wupti, så er min side ikke på de første 8 sider. Er det googles måde at takker mig på, for så er Adword en meget dårlig forretning for mig?

Nej Adwords og organiske rankings har ikke noget at gøre med hinanden, men din side er rimelig ny så vidt jeg husker, så du skal regne med store swings.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 08:26

Thomas Frost:
Nej Adwords og organiske rankings har ikke noget at gøre med hinanden, men din side er rimelig ny så vidt jeg husker, så du skal regne med store swings.

Tak.

Prøvede lige igen og søge på Garra Rufa og fandt min side på googles side 4, hvis man valgte danske resultater (hvilke kun nørder gør, efter google har skifte det system ud). I går lå den nr 2. Jeg har fået fjernet 2 sider, som havde stjålet min tekst. Den ene fra FB, den anden fra en alm. side. Så det burde i hvert fald ikke have skadet min placering.

Siden er fra september måned.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 08:33

Som Thomas Frost skriver, så er det du oplever helt normalt. Du skal arbejde videre med seo og så kommer siden nok op ad i søgeresultaterne igen indenfor et stykke tid. Jeg har selv lige haft samme situation, hvor et søgeresultat, som nr. 26 blev forvandlet til 200+ "over night". Sådan svinger det hele tiden med relativt nye sider.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:35

Carl Lorberg:

Thomas Frost:

Tak.

Prøvede lige igen og søge på Garra Rufa og fandt min side på googles side 4, hvis man valgte danske resultater (hvilke kun nørder gør, efter google har skifte det system ud). I går lå den nr 2. Jeg har fået fjernet 2 sider, som havde stjålet min tekst. Den ene fra FB, den anden fra en alm. side. Så det burde i hvert fald ikke have skadet min placering.

ja siden er ny når den er fra september alle nye sider hopper op og ned ad i starten

god ide med google plus på siden

kun 3 forskellige linker til vær aktive flere steder https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fwww.fish4rent.dk&IndexDataSource=F

social aktive er også være aktivamino.dk

god ide få lavet presse meddelers ud om siden og artikler ud om siden

få videoer på siden

ekstra ideer her  lige  http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 15:30

Carl Lorberg:

Tak.

Hej

Her kan du teste de rigtige placeringer i google

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:57

ExpressCMS:

Carl Lorberg:

Tak.

Hej

Her kan du teste de rigtige placeringer i google

Faktisk et dejligt tool, når man lige skal chekke et enkelt ord :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 12:59

Tak
Ja  hurtig metode med enkelt ord

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)