Min side har ligget på side 2 i over 14 dage. Så sent som i går lå den der.
Så sætter jeg Adword prisen op fra 20 til 40 kr. om dagen og wupti, så er min side ikke på de første 8 sider. Er det googles måde at takker mig på, for så er Adword en meget dårlig forretning for mig?
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Min side har ligget på side 2 i over 14 dage. Så sent som i går lå den der.
Så sætter jeg Adword prisen op fra 20 til 40 kr. om dagen og wupti, så er min side ikke på de første 8 sider. Er det googles måde at takker mig på, for så er Adword en meget dårlig forretning for mig?
Nej Adwords og organiske rankings har ikke noget at gøre med hinanden, men din side er rimelig ny så vidt jeg husker, så du skal regne med store swings.
Nej Adwords og organiske rankings har ikke noget at gøre med hinanden, men din side er rimelig ny så vidt jeg husker, så du skal regne med store swings.
Tak.
Prøvede lige igen og søge på Garra Rufa og fandt min side på googles side 4, hvis man valgte danske resultater (hvilke kun nørder gør, efter google har skifte det system ud). I går lå den nr 2. Jeg har fået fjernet 2 sider, som havde stjålet min tekst. Den ene fra FB, den anden fra en alm. side. Så det burde i hvert fald ikke have skadet min placering.
Siden er fra september måned.
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Som Thomas Frost skriver, så er det du oplever helt normalt. Du skal arbejde videre med seo og så kommer siden nok op ad i søgeresultaterne igen indenfor et stykke tid. Jeg har selv lige haft samme situation, hvor et søgeresultat, som nr. 26 blev forvandlet til 200+ "over night". Sådan svinger det hele tiden med relativt nye sider.
Tak.
Prøvede lige igen og søge på Garra Rufa og fandt min side på googles side 4, hvis man valgte danske resultater (hvilke kun nørder gør, efter google har skifte det system ud). I går lå den nr 2. Jeg har fået fjernet 2 sider, som havde stjålet min tekst. Den ene fra FB, den anden fra en alm. side. Så det burde i hvert fald ikke have skadet min placering.
Siden er fra september måned.
ja siden er ny når den er fra september alle nye sider hopper op og ned ad i starten
god ide med google plus på siden
kun 3 forskellige linker til vær aktive flere steder https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fwww.fish4rent.dk&IndexDataSource=F