Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Second Life

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-07-2007 09:32:56 Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom
Dato: 17-07-2007 22:40:56 Forfatter: MetteSkagen
Ja, jeg har spillet stort set alt hvad der har været på markedet, men meget af det ikke ret længe :)

Jeg er faktisk ved at lave et selv.... Men er kun lige startet på det ;)

Hej laver selv lidt fps spil engang imellem så ville lige høre hvordan du laver dit mmorpg er det en gamecreator platform eller bare en gfx engine du har eller laver du alt selv fra bunden?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:58
Xaque - Jeg bruger et plugin fra Gamecreators (www.darkbasic.com) som er lavet i C++. Men de har udvidet denne til også at omfatte .NET som jeg laver det i. Det giver mig alle mulighederne i OOP. Derudover at nogle ting jeg har lavet til web også kan benyttes der.

Med det system kan jeg placere et objekt på skærmen med én linie uden at skulle snakke med DirectX selv.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:42
Hej Marlene,

Jeg var helt oppe at ringe da jeg hørte om Second Life og oprettede en figur (Klikaline) tilbage i november på det tidspunkt 24Timer startede et kontor og rapportede herfra. Jeg så en mulighed i at komme i kontakt med mennesker fra hele verden og fortælle om vores nye produkt. Jeg blev efterhånden klogere. Hver gang jeg loggede mig på, var der øde de steder jeg befandt mig, hvis jeg da ikke var ved at blive jaget af mærkelige figurer med våben. De steder hvor der var mest liv var åbenbart natklubber m.m. Så jeg holder mig fremover til First Life.

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 13:50
HELT ÆRLIGT

Konceptet GENIALT virtual reality effekten kunne være bedre..

Har også "Uninstall" pga det var sgu ikke lige noget for mig...

Men hvem ved når de kommer med opgradering 3 eller 4 måske...

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 16:19
Dato: 18-07-2007 09:58:21 Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom
Xaque - Jeg bruger et plugin fra Gamecreators (www.darkbasic.com) som er lavet i C++. Men de har udvidet denne til også at omfatte .NET som jeg laver det i. Det giver mig alle mulighederne i OOP. Derudover at nogle ting jeg har lavet til web også kan benyttes der.

Med det system kan jeg placere et objekt på skærmen med én linie uden at skulle snakke med DirectX selv.

Okay har du et link til det har selv dark basic liggende et sted men har aldrig fået sat mig en i det men har brugt deres fpscreator en del og er også på deres forum og laver et par 3d modeller til dem ind imellem

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:25

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)