Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Presta-programmør søges AKUT (modbetaling)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en programmør som kan finde fejlen og rette den på min side www.mobil4u.dk , her følger historien.

Jeg har sent i aftes installeret dette modul: http://addons.prestashop.com/en/seo-prestashop-modules/3866-rich-snippets-and-semantic-seo-with-goodrelations.html . Ulykkeligvis var jeg ikke opmærksom på at modultet kun var testet op til version 1.4.7. Jeg kører version 1.4.9. Dette har åbenbart efterladt noget, der gør at min shop ikke loader færdig. Dermed mangler alt indhold i kategoerierne, beskrivelser og produkter som dermed ser tomme ud. (Det er de ikke, alt er som det skal være i backoffice)

Da dette er mere end jeg magter søger jeg en person med forstand på dette som kan lokalisere og rette fejlen ovenstående modul har efterladt. Modultet er afinstalleret og slettet, men dette har ikke hjulpet.

Hvis i har evner og mod på denne opgave så send en mail med en pris og tidshorisont på kontakt@mobil4u.dk . Håber at høre fra en kompetent person hurtigst muligt..... ;-)

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 06:51

Jeg synes da, at siden den loader helt fint?

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 07:00

Hvis du kigger på kategorierne, kommer der ikke noget indhold. Det gælder for samtlige kategorier og produkter....... :-(

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:40

Altså http://mobil4u.dk/da/75-a giver ingen resultat - men den taber også din footer - hvilket betyder at dit script stopper med at eksekvere pga en PHP fatal fejl (som du ikke skriver ud), så den må stå i din error.log fil et eller andet sted.

Det afhænger jo af din host hvor den er gemt henne.

Den sidste linje efter man har gået til den URL vil skrive noget ala PHP Fatal Error... (linje i filnavn.php).

Prøv at paste den log error linje her.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)