Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Review af min side

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer... eller godaften hedder det vel:-)

Jeg har lavet lidt om i mit affiliate site og vil høre jer dygtige aminoer, om hvad I synes om design, indhold og SEO.

Jeg håber at I vil gøre jer ulejligheden at hjælpe g på forhånd mange tak.

Med venlig hilsen

Eugene

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 02:09

Det kunne måske være en ide at linke til siden?

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 03:03

Hej Eugene

Er det den side som er linket i din signatur?

- Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 03:35

Hej igen.

Undskyld! Jeg havde glemt at skrive linket, jeg er så vandt til at det står i min signatur:-)

det er http://www.forsikringogpris.dk

Igen beklager.

Hilsen Eugene

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 05:21

Umiddelbart synes jeg at den er rigtig flot :-) Dog vil jeg indskyde, at du bør (efter min mening selvfølgelig) ændre billederne ved dine artikler på forsiden, sådan så de linker ind til selve artiklen, som de optræder i. :)

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 07:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alt tekst ser klumset ud, du skifter mellem farver og størrelse. Brug en enkelt type skrift til alle indlæg og det skal helst være i en casual grå farve da det sorte SYNES JEG ser alt for underligt ud.

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 09:51

Hej med jer.

Tusind tak fordi I giver jer tid til at svare.

Jeg vil gerne medgive, at teksten godt kunne se en smule pænere ud, men jeg er relativ grøn indenfor alt hvad der har med design og layout at gøre, men jeg vil da forsøge at ændre på tekstens farve og font. Er der en skrifttype, I kan anbefale, der ser bedre ud til internetlæsning, end den klassiske Times New Roman?

Med hensyn til billederne, mener du så de slides der kører på forsiden, eller de billeder, der fremgår ved hver artikel? Jeg var lidt bange med for mange links med de billeder i forhold til SEO, for de tæller vel også som links, som Google o.a læser og priorioterer og derfor potentielt kan se som dublicate content?

De bedste hilsener

Eugene Darville

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Mobilmagazinet Skrevet kl. 10:49

Som helhed kan jeg rigtig godt lide din side, den er frisk og forholdsvis enkel. Det er let at komme rundt til de ting man gerne vil.

Som der tidligere er blevet nævnt, og som du selv siger mht. teksten. Den er lidt rodet pga farven, størrelsen og fonten. Personligt foretrækker jeg den nye Microsoft font Sergoe UI eller måske calibri men det er jo en smagssag :).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:01

få et social plug in på siden så det er let give siden google plus likes og facebook likes , dette her ville jeg bruge til din side det er ideelt til wordpress sider http://wordpress.org/extend/plugins/addthis/ få det også på forsiden på sin hjemmeside.

få mere indhold på siden længere tekster og færre udgående links set i forhold udgående links

videoer kunne være en ide til din side

jeg savner en om jer side på jeres hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eugene.

Jeg ville personlig gøre brødteksten mindre sort. Syntes at den står lidt for markant frem på den hvide baggrund. - dog kun ved de øverste 4 indlæg?

Ellers savner jeg lidt struktur på sidens opbygning - det virker lidt rodet med billeder i mange forskellige størrelser og placeringer.

Når det er sagt - syntes jeg at det er et godt valgt af tema - og er sikker på at du kan få det til at spille!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)