Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode nicher til opstart af affiliate side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

jeg skal i gang med mit første rigtige affiliate projekt, og jeg vil gerne starte med en god niche. Jeg har selv et par områder som ser spændende ud, men jeg kunne utroligt godt tænke mig, at høre din mening på en god niche, som jeg kan lave et affiliate site ud af. 

Jeg ved ikke, om det her er at snyde lidt, men jeg vil gerne starte med at ligge godt ud i min fremtidige affiliate-karriere :) 

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Monkey,



Bedemand, begravelser...? Kunne måske være en mulighed?



Mase
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

mase:
Bedemand, begravelser...?

Det er et utroligt følsomt emne, så det vil måske ikke være det bedste at starte ud med, da man skal virke 100% professionel (det er jo et dødt emne).

Et godt bud - tag en niche indenfor noget du selv har interesse i. Pengene ligger i longtail keywords, så det er bare med at finde en smart indgangsvinkel på SEO området frem for ét-ords søgeord.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert nogle spændende bud, uden så meget konkurrence. En hurtig søgning på emnet kom frem med et affiliateprogram fra bedrebegravelse.dk fra Tradedoubler, jeg kan dog ikke finde det på deres side mere.. 

Et godt bud herfra - Det er dog rigtigt, at det er et meget følsomt emne, som Jonas også siger..

Jonas:
Et godt bud - tag en niche indenfor noget du selv har interesse i.

Jeg vil prøve og tænke over ting der interesserer mig og have en lille blok på mig hele tidenh og skrive løs hver gang jeg kommer i tanke om noget - Tak.

Flere bud er meget velkommene :)  

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

Her er en god lang liste, som du måske kan blive inspireret af: http://www.partner-ads.com/dk/affiliate-emner.htm

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tusind tak for dit input Martin. Jeg har dog allerede lige kigget lidt til den side - Den er super go'! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)