Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger studerende til bogholderi

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg er ved at oprette en virksomhed og derved skal jeg bruge en bogholder. Regnskabet er forholdsvis simpelt, da det er en webshop der er tale om. Jeg søger en studerende der kan påtage sig opgaven.

Tak på forhånd og God aften

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

quickmove:

Jeg er ved at oprette en virksomhed og derved skal jeg bruge en bogholder. Regnskabet er forholdsvis simpelt, da det er en webshop der er tale om. Jeg søger en studerende der kan påtage sig opgaven.

Overvej, om du vil have et korrekt regnskab, eller om du vil have en lav regning fra en studerende. 

Og selvom du får en lav regning fra en studerende, så er det ikke engang sikkert, at det er den økonomisk mest fordelagtige løsning, da en studerende ofte ikke kender til de fradragsregler, som eksisterer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:59
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:50

Jeg vil fraråde dig at bruge studerende. Jeg har selv gjort det, og da jeg blev mistænksom omkring dele af deres udregninger kontaktede jeg Martin som også har kommenterede her i dit indlæg. Det viste sig hurtigt at de havde lavede adskillige fejl, og jeg kunne virkelig have fået skat på nakken, hvis jeg ikke havde fået fat i Martin.. Martin oplyste mig også omkring nogle ting jeg kunne fradrage som jeg ikke var klar over, hvilket faktisk betød at Martin var billigere end de studerende.. Tænk over det :)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 07:54

Enig med tidligere indlæg. Der er ikke noget værre end rod i regnskabet. Det er sure penge at skulle af med, hvis der først skal ryddes op. Det er bare en af de ting der skal være 100% i orden.

Til andre der er i vækst og vil supplere deres nuværende bogholder, kan jeg anbefale ordningen "Ny mesterlære". Vi har 4 unge mennesker ansat på den ordning, og de knokler og yder et rigtig godt stykke arbejde. Og så gør det jo ikke noget at det er skræmmende billigt! :)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:31
Også enig. En studerende kender nok debet og kredit og kan formentlig også bogføre korrekt men er ikke vant til de praktiske ting, herunder at kunne sætte sig i respekt overfor ejer og sige at den og den "udgift" ikke hører hjemme der.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)