Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til billig markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Dette er mit første indlæg her hos Amino, derfor beklager jeg hvis der er nogle retningslinjer jeg har overset, jeg synes dog jeg har lavet noget research om dette først :)

Men anyways.. Jeg og en kammerat, har besluttet os for, at printe på billeder på lærreder og montere på blindramme, som en lille virksomhed. Vi mener jo selv, det er en oplagt gave idé her til jul, og derfor vil vi gerne markedsføre virksomheden her op til. Til det vil jeg gerne høre lidt input, omkring billige og gode markedsførings muligheder omkring sådan noget start-up.. Hvilke aktiviteter har i selv brugt, eller overvejet? 

Vi har naturligvis en facebook side, en hjemmeside og har lavet nogle små flyers og omdelt i nogle postkasser osv. Og jeg havde tænkt lidt over, om man evt. kunne købe opslag på andres facebook sider, for at komme i kontakt med andre? Nogen der evt. har erfaringer med det ang. pris osv?

Eller er der nogen, der har forslag til nogle, man kunne lave samarbejde med osv. Alle forslag er velkommen :)

Jeg håber i vil komme med input, 

Jacob

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:25
Hej Jacob

Det kommer lidt an på, om det er hele landet, der er markedet eller det bare er lokalt.

Jeg kender intet til området skal jeg først sige, men jeg har da et par sjove ideer synes jeg selv!

Hvad med at afholde en konkurrence om at lave det sjoveste lærred eller det bedste julelærred eller lignende. I kan måske stille jer ned på det lokale torv eller center og lave sådan en konkurrence. Spred det i folkeskolerne og udlov gratis lærreder til de 3 bedste og andre præmier også. I kan give en særlig god pris til alle dem, der deltog i konkurrencen, da de sikkert vil synes det er sjovt at få lavet sådan et lærred.

Man kan også gøre det samme på nettet, men det kræver måske en lidt nørdet hjemmeside før man kan gøre det.

Det første er nok det nemmeste også, fordi man får skabt en lokal interesse, hvorfor pressen nok også vil dække det.

Et sidste forslag kunne være at gå den stik modsatte vej. Man kunne lave en Hawaii-stand på torvet og så få folk til at lave de sjoveste sommerbilleder om vinteren! Det vil dels være sjovt og på den samme side vil det være noget som vil skabe gode minder. Gode minder og oplevelser er alfa og omega for sådan en virksomhed.

Jeg håber du kan bruge det.
Fra Sønderborg
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:55

Interessante tanker Morten - Helt bestemt! 

Det er tænkt over hele landet, Men jeg er vild med dine tanker. Meget kreative, og helt sikkert noget jeg vil have i tankerne :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)