Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vbulletin kun for de få?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim
Lyder godtSmile
Jeg er lidt  tvivl.: Når jeg skal have ændret /tilføjet noget i forhold til det jeg køber for de 249 US dollars, skal jeg så "bare" betale en programmør for at tilføje det eller koster selve ekstra"modulet" også noget. Eller kommer det an på hvilke ændringer/tilføjelser det drejer sig om?
Mvh.
Lotte

Fra Skjern
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:49

For de 249 usd for du en licens til vb5, der samtidigt giver dig rettighed til at downloade de tidligere versioner.

Jeg ville hente vb 4.2 og til købe vbadvanced cmps isted for bruge suite som portal. VBulletin 4 er lidt mere servertungt end 3.8 til gengæld får man blogs og facebook connect. Men 4.2 kræver altså et bedre (dyre webhotel)

Fra Skjern
Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 20:54

På vbulletin.org finder du de flest modificationer og styles du har brug for gratis. Der er nogle få tilføjelses produkter der koster ekstra, forksempel vbadvanced portal. Men jeg synes det er godt givet ud.

Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:34

Ok. Tusinde tak, Kim.
(hvad koster så fx. "vbadvanced portal" som du nævner?)

Fra Skjern
Tilmeldt 16. Apr 11
Skrevet kl. 23:16

Hej

Ved nærmere eftersyn ser det også ud til at vbadvanced er gratis, men det gør jo ingen ting :-) Jeg tror at det var den branding free version ved vbadvanced der kostede lidt. 50 usd mener jeg, men jeg kan slet ikke forstille mig min side uden portalen.

/Kim

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)