Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at blive bedre til at sælge

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en butik der igennem nogle år har gået ganske fint og salget har været stødt stigende, men de seneste to år, er salget vendt og faldende omsætning truer forretningens videre eksistens.
Jeg føler selv at jeg burde være bedre til at uddanne mit personale (tre personer) til at sælge bedre og jeg føler ærligt talt selv at jeg burde være bedre tilvat sælge.
Er det nogen der kender til noget firma der tager ud og giver gode input til sag og salgsfremmende aktiviteter?
Da det er et lille firma, er det ikke noget jeg kan bruge en formue på, men jeg føler samtidigt at jeg ikke har råd til at ignorere problemet og bør derfor gøre noget ved det NU.
Er der andre der har en butik og som har nogle gode ideer til hvordan man kan få personalet til at sælge mere og bedre?
Mvh. Den alt for flinke chef...

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 21:14

Godaften

Efter at have læst dit indlæg vil jeg henvise dig til Pro-Speciale. Her er ekspertise i at coache virksomheders medarbejdere inden for salg på Sjælland, hvor salgstræner kommer ud på adressen og afholder kursusdagen for jeres ansatte.

Hvilken type butik er der tale om og hvor i landet ligger i?

Du er velkommen til at læse om kurset på http://pro-speciale.dk/kursus-personlig-salg eller tage kontakt for at finde en dato for kurset.

Med venlig hilsen

Lasse D.

www.Pro-Speciale.dk

Postmaster@pro-speciale.dk

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47

Hej

Det luner mit hjerte at du skriver du ikke vil ignorerer det længere, selv om du ikke har en formue til at uddanne.

Hos salgschef.dk laver vi træning af detailbutikker. Samtidig har vi forståelse for at økonomien ikke altid er til at bruge penge på uddannelse. Dog skal en sådan uddannelse jo gerne tjenes ind igen. Vi arbejder kun på Sjælland, så hvis din butik ligger der og du vil ha en snak om muligheder, så kontakt os. Det koster jo ikke noget :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:03

Boombastic:
Er det nogen der kender til noget firma der tager ud og giver gode input til sag og salgsfremmende aktiviteter?

Vi har haft stor glæde af Rolf Høgh's input til vores salg, du kan finde kontaktinfo til ham, på hans hjemmeside http://www.resultatskaber.dk/

Med hensyn til prisen, så har vi øget indtjeningen mere kurserne/hjælpen har kostet :-)

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 28. Feb 12
Skrevet kl. 22:08

Jamen altså, jeg er da lidt af en ufo, når jeg beder om hjælp, men glemmer at skrive hvor i landet jeg bor.
Det er på det skønne fyn og vi sælger tilbehør til dyr.

Tilmeldt 28. Feb 12
Skrevet kl. 08:44

Tak for rådet, jeg vil kikke på den hjemmeside og se om det er noget for os.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:29

Boombastic:

Jeg vil anbefale dig at læse Tony's blog-indlæg fra salgspiloterne:

http://www.salgspiloterne.dk/blog/saa-koeb-da-den-cykel

Derefter kunne du overveje, om du blandt dit personale evt. har nogen Ejvind Ejsælgere eller Karsten Konsulenter:

http://www.salgspiloterne.dk/blog/at-saelge-er-at-hjaelpe!

Hvis du kan lide stilen på bloggen - kan du overveje at købe bogen: Salgets virkelighed - eller selvfølgelig kontakte Salgspiloterne. De beskæftiger sig også med butikssalg.

Jeg er selv lige blevet færdig med bogen for nylig - og jeg er dybt imponeret over hans viden - og tilgang til tingene. Den både opsummerer og går langt dybere end al den salgstræning, kurser, coaching mv. jeg har været til gennem de sidste 15 år. Og der er intet "pistolsalg" over det, men derimod en rigtig seriøs og sympatisk tilgang til det at sælge.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 28. Feb 12
Skrevet kl. 10:51
Jamen det var en intressant blog med noget tankevækkende indhold.
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 11:02

Jeg har beskæftiget mig med salg til end-user siden jeg kunne kravle - både via telefon og personligt. På nuværende tidspunkt arbejder jeg med field-markedsføring og salg for en større dansk virksomhed, hvor jeg er anfører for 4-5 sælgere ad gangen, ude i marken, hvor vi servicerer og laver ny- og mere salg til vores kunder. - Som min største bedrift hidtil, er det lykkedes mig at få salget øget med 20% i den tidligere stilling jeg besad - jeg kan forklare dig mere herom, hvis det skulle have interesse.

Det vigtigste er for mig, hvis jeg skal ud er, at du er 100% med ind over og ønsker at være en sparringspartner fremfor en dømmende modpart. For at blive en god sælger, kræver det at man, måske for nogen, overskrider nogle personlige grænser, som ikke alle er villige til at overskride - og her er det vigtigt at have din opbakkning.

Du kan evt. kontakte mig i en PM, hvis du har lyst til at jeg kommer ud og bruger et par dage i jeres butik. Jeg koster ikke ''alverden'' og det vigtigste for mig er som sådan også refærencen.

Jeg er ligeledes bosiddende på Fyn.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)