Hej alle sammen. Mit navn er Daniel Christoffersen og jeg studerer Multimedie, Design og Kommunikation på EASJ i Nykøbing F. Jeg er ved at afslutte 3 semester, som dermed betyder jeg skal til at finde en praktikplads til 4 semester. Praktik perioden starter i uge 3 og varer til uge 14, hvori jeg skal være i praktik i 8-10 uger. Det er dog muligt at starte før uge 3, dog kan jeg senest stoppe i uge 14, da vi starter Final Exam der.
I løbet af vores uddannelse har jeg beskæftiget mig med diverse aspekter af visual design, marketing og programmering. Vi arbejder med adobe programmer som Dreamweaver, illustrator, photoshop og flash pro. Derfor har jeg kendskab indenfor disse programmer. Udover det har vi også arbejdet en smule med print, som vi har brugt adobe inDesign til. Sql databaser har jeg desuden også arbejdet en smule med og wordpress, da det lige nu er en del af min 3 semester eksamen.
Mit personlige favorit emne er website programmering (inkl. flash programmering) og design. Jeg har arbejdet en del med html, css, php og en smule javascript. Så det ville være optimalt hvis jeg kunne finde en praktikplads hvor dette emne var en konkret del af arbejdet. Men jeg har dog også kendskab indenfor de andre emner, som nævnt, så det skal ikke absolut være programmering. Jeg er frisk på at lære så meget som muligt indenfor alle aspekter der omhandler Multimediedesign.
Jeg har selvfølgelig selv lavet mit online portfolio, som kan findes på denne adresse: doc.bplaced.net
Jeg bor i nakskov, så derfor ville det være optimalt hvis jeg kunne finde en praktikplads på lolland/falster/sydsjællands området. Der er intet krav om at blive betalt for sin praktik periode, så jeg forventer det ikke.
Jeg håber at høre fra jer og jeg kan kontaktes på mail: zepekit@gmail.com eller telefon: 27585579.
mvh. Daniel Christoffersen doc.bplaced.net zepekit@gmail.com 27585579