Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spansk telefonbog over private

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal i forbindelse med åbning af nyt firma i Spanien, udsende fysiske breve med en reklame.

Jeg kender mine potentielle kunders telefon nr. men jeg kender ikke deres navn/adresse. Jeg har søgt og søgt, men har ikke kunnet finde noget lignende som vi kender det fra danmark med krak/de gule sider. 

Det er lykkedes mig at finde et par sider hvor jeg kan søge, men der vises kun resultater for virksomheder og organisationer. 

Jeg vil gerne betale mig fra at kunne trække disse data jeg skal bruge, såfremt der ikke findes en gratis online service, hvor jeg kan slå et telefon nr. op. Dette har dog heller ikke været muligt at finde for mig. 

Jeg er derfor lidt på bar bund, jeg synes at jeg har søgt og søgt uden at finde noget, men samtidig så forstår jeg ikke hvorfor der ikke skulle være et register, hvor man kan slå et telefon nr. op og på den måde finde frem til navn og adresse på ejeren af telefon nummeret.

Den mest brugbare side jeg har kunnet finde er http://www.paginasamarillas.es/  

Men selv den har en meget dårlig søgefunktion. 

Jeg har nogen tilfældigt udvalgte telefon numre, som der kan benyttes til at søge med, hvis dette kan hjælpe. Jeg ved dog ikke om de evt. ville stå i en telefonbog, hvis det lykkes at finde en brugbar løsning. 

620534094

620307494

934124010

663301452

Der udloves et gavekort på 695,- til brug hos Lejenspand.dk i Aalborg, til den/de der kan hjælpe. 

På forhånd tal :) 

Mvh

Jonas Buch

Lejenspand.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:36

Jeg bumper lige den her :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:50

Og man kan heller ikke købe sig adgang til et register?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:00

Er det personer der er registreret med firma eller er det privatpersoner?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:01

De fleste af personerne vil være registreret som private.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:23

Okay, du må ikke opbevare personfølsomme data, derfor er det ikke rigtig til, at finde nogen steder, at hente de ønskede data.. Mit bedste bud er ring og snak med dem om muligheden for, at sende dem materiale og få deres adresser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:47

Jamen så skal du have tak for hjælpen- du kan sende mig din adresse i en pb hvis du du ønsker at modtage et gavekort :) 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:28

Np.. det skal du ikke betale for.. har du andre spm om Spanien så endelig skriv :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)