Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bachelorprojekt - ASB - Århusområdet - Mangler virksomhed til transportoptimering / ruteplanlægning (VRP mm.)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal til at skrive bachelor projekt ved ASB til foråret. Opgaven skal skrives indenfor faget "planlægningsmodeller" dvs ruteplanlægning med valg indenfor VRP, VRPTW mm. og jeg skal skrive om en virksomheds distribution på det danske marked, hvis muligt indenfor et mindre område.

Jeg skal skrive opgaven alene og finder optimering af processer meget interessant.

Er der måske nogle af jer Amino'er der kunne bruge et sådanne projekt? Jeg leder efter en mindre/mellemstor virksomhed gerne i Århus området der vil samarbejde med mig, så jeg har mulighed for at få så relevante oplysninger om distribueringen/data indsamlingen forud for distribueringen som muligt. Jeg vil efterfølgende udforme en opgave som jeres virksomhed vil finde anvendelige eller få inspiration til en mulig forbedring af jeres nuværende system.

Opgaven bliver lavet med løbende kontakt til vejledere og professorer fra ASB.

Hvis du føler ovenstående kunne have interesse, så tøv ikke med at skrive til mig, så kan vi se om vi kan finde ud af noget i fællesskab

Er denne post lagt i en forkert gruppe beklager jeg meget.

MVH Anders 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)