Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop (Mobiltilbehør)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et par gange bedt om feedback på min webshop www.mobil4u.dk , begge gange med god og konstruktiv respons, som jeg har arbejdet med, både det negative men også videreudvikle på det positive.

Nu er siden der hvor jeg vil kalde den færdig (ved godt det bliver den aldrig - men alligevel). Derfor vil jeg meget gerne have jeres syn på siden. Hvad fungerer godt og hvad fungerer ikke? Specielt er jeg interesseret i at høre om I selv kunne blive fristet til at købe fra siden - og hvis ikke, hvad får jer til at hoppe fra?

Hvis det var jeres side, hvad ville i så lave om, kan noget gøres anderledes (bedre) etc.......

Alt er velkomment og vil blive blive modtaget med stor taknemmelighed.

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 21:45

Jeg kiggede lige rundt en hurtig gang. 

Det irriterer mig grænseløst, og ikke kun på din side, at billede af produktet ikke bliver større, når jeg trykker ''vis fuld størrelse''. 

Derudover har du nogle ting til 0,00 kr. i udsalgssektionen - det er et godt tilbud og værd at tage med. 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:53

Hej Kenneth,

Tog lige et hurtigt kig på din side.

1.
Jeg vil se hvad du har af tilbehør til iPhone 5, men det kan jeg ikke lige finde. Kan så klikke på cover også apple også iphone 5!

Jeg ville dele det op så man først fandt sin telefon og derefter kunne se tilbehør typer

2.

Da jeg så er kommet en på cover til iPhone 5 er der et lille billede af cover, når jeg klikke på det kommer der en stor firkant op, men stadig med et meget lille billede.

Jeg ville aldrig købe et cover, som jeg ikke kan se bedre.

Det var lige 2 hurtige ting jeg fandt, som jeg ville lave om. Håber du kan bruge det til noget Smile

Jeg synes ellers siden ser flot ud

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 23:13

Generelt gik der lidt tid før det gik op for mig, at du sælger mobil-TILBEHØR og ikke mobiltelefoner.

Dine store "Context Help" eller hvad vi skal kalde det, der er på menupunkter osv er egentlig en meget god ide, men selvom jeg anser mig selv for at være en habil læser kommer jeg altså ikke længere end halvvejs igennem før den forsvinder igen... så skal jeg pege på ny og finde ud af hvor jeg var kommet til, og så forsvinder den igen Smile

Ellers synes jeg at det er en flot og tillidsvækkende site.

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 05:33

Måske bør du lave kurv grøn eller på anden måde mere markant..  Den er nemlig ikke særlig iøjefaldende lige nu..

Ellers fin shop :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:39

ved at klikke linket dine fordele sikker betaling , lave priser med mere kommer man kun frem til kunde udtagelser , lav en underside de passer til emmet man klikker

den lyse grå tekst farve på en hvid baggrund er det noget lettere at læse en sot tekst farve på en hvid baggrund

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:56

Jeg er ikke meget til den menu du har, vil klart anbefale noget ajax.

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 20:27

@Labera_Lege

Det er sikkert et dumt spørgsmål, men hvad betyder det at du vil anbefale noget ajax?

@Kristoffer Hjerrild

Jeg vil have lavet min "gå til kassen" knap den samme grønne farve som går igennem på siden.

@hojben

Det med størrelsen på billederne er et stort problem, og er enig med dig, det koster kunder. Problemet er jeg ved ikke hvordan jeg skal ændre det. Jeg får nogle billedfiler hos min leverandør, og synes ikke jeg kan gøre det anderledes end jeg gør. Måske der er en person med forstand på Presta der kender en fidus.

Men mange tak for det feedback der er kommet. Det hele bliver taget til ovevejelse og er modtaget med stor taknemmelighed. Er der andre der har noget at byde ind med er de meget velkomne......! 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)