Hej. Jeg skal bruge papæsker på 12x7x8 cm. - De må gerne være lidt større, men ikke kindre. Jeg skal ikke bruge ret mange. - Så de skal kunne købes i små antal. |
Slet ingen bud?
Hej. Jeg skal bruge papæsker på 12x7x8 cm. - De må gerne være lidt større, men ikke kindre. Jeg skal ikke bruge ret mange. - Så de skal kunne købes i små antal. |
Slet ingen bud? |
Kender ikke firmaet, men umildbart kunne produktet være dette: http://dk.farnell.com/jiffy/sc-11/corrugated-box-sw-12x10x10-pk25/dp/1357010 Du kan købe stk af gangen, lidt dyrt, men nemt Mvh Henrik |
de billigste papkasser fåes i samarbejde med dine lokale forretninger, supermarkeder mv. Genbrug er godt :)
|
Ja, men har aldrig set dem så små. |
Carsten @ Ja, men har aldrig set dem så små... Kreativ nu Carsten :) Nej, jeg ved heller ikke lige med så små - urmager, byggemarked, kondomeri, måske.. Det var mere en generel ide :) go dag
|
Jeg køber små æsker i Panduro Hobby. De har forskellige størrelser, men kan ikke huske, om de har den størrelse, du søger. |
Hej Carsten, Kan du bruge nogle papkasser der måler 19 x 10 x 7 cm? Send mig evt. en PM, så snakker vi om det dér. Ha' en god dag. Mvh. Thomas |
Hej carsten kan du bruge æsker der er 14X6x12cm som denne: den fåes i hvid og med print hvis du er interesseret kan du kontakte mig på 21207133 Mvh Thomas Nielsen |
- Tryksager - Bannere & skilte - salgsmapper -