Jeg har aldrig brugt paypal foer men i sep 2012 skulle jeg betale en for noget han havde lavet for mig. Saa jeg oprettede en privat konto hos paypal.
Jeg fik hans email som jeg satte ind i paypal og kunne fint vælge belob og betalte saa bare med mit kreditkort. Det har jeg jeg gjort 2 gange nu den 10/9 og den 15/9. Dejligt nemt.
Nu skal jeg betale lidt igen til ham. Men nu kan jeg ikke betale. Paypal vil have at jeg skal overfoer penge til min paypal konto forst.
Jeg kan ikke betale direkte med mit kreditkort igen ?
Og nu skal jeg forst overfore penge fra min bankkonto til paypal osv.
Er det normalt at de forste 2 gange kan man betale med kreditkortet og derefter kan man ikke ?
Det skal gerne gaa lidt tjept derfor sporger jeg jer paa amino frem for at skrive til paypal
Prøv at følge de to øverste links og gør som der står, så tror jeg du får nemmere ved at gennemføre betalinger direkte via dit kort.
Men ellers så er der jo i princippet ingen problemer ved først at indbetaler f.eks. 100 kr. til din paypal konto og efterfølgende at sende dem videre til en anden paypal bruger, det er blot et par steps mere.
Prøv at følge de to øverste links og gør som der står, så tror jeg du får nemmere ved at gennemføre betalinger direkte via dit kort.
Men ellers så er der jo i princippet ingen problemer ved først at indbetaler f.eks. 100 kr. til din paypal konto og efterfølgende at sende dem videre til en anden paypal bruger, det er blot et par steps mere.
God fornøjelse ;)
hej ja det maa jeg prove men det var bare træls nu hvor jeg skulle overfore til ham t det ikke virkede. Det har det jo gjort men saadan er det jo nok bare.
Nu har jeg faaet bekræftet kort og konto men jeg kan stadig ikke bare sende penge til ham ved brug af mit kort.. jeg skal overfore penge fran min bank til paypal forst.. Det irritere mig da grænselost..