Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop indenfor salg af Caps og Huer

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  a2bplus Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:35

Ja fed checkout page Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 07:21

Du bør måske overveje at skrive kategoribeskrivelser.. Det kan være godt seomæssigt..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Skødstrup
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 21
Fra  www.avendo.dk Skrevet kl. 18:16

Hej, 

Tusind tak til alle der har brugt tid og krudt på at besvare mit oplæg, det er super fedt der er nogle der gider bruge tid på at hjælpe andre :)

Jeg har fulgt mange af de gode inputs jeg har fået fra jer, og fået ordnet de URL-problemer der var med æ, ø og å. Der var sket en fejl i forbindelse med implementering af et friendly URL modul til Prestashop, som fjerner id'et fra kategori, cms og produktsiderne. 

Til Søren fra Elux.dk omkring min checkud proces, så er det et jeg selv har udviklet og modificeret ud fra prestashops standard One Page Checkout. Jeg har udviklet hele siden selv ud fra standardtemaet i prestashop, dog har jeg gjort brug af et eksternt modul til at fjerne id'er fra kategori, produkt, og CMS siderne.

Jeg har ikke nået at rette alle forslagene til rettelser endnu, men det kommer med tiden. 

Igen super tak for den gode respons, der er helt sikkert noget at arbejde videre med.

Med venlig hilsen
Søren Frederiksen

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 00:06

Må man være så fræk at spørge lidt ind til, hvordan forretningen kører :)?

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:30

Fjern alle udefra kommende reklamer på siden! Det jo ikke fedt at man skal til at købe en cap og så er der en gif fil der viser hvordan man kan fjerne 10 kg på 4 uger. Desuden hvis du ABSOLUT vil have reklamer på siden så gør det sådan at folk med adblock ikke undre sig over hvad i alverden der sker med siden da den lige pludseligt stopper i højre boks. Tænk over 30 % af alle internetbrugere bruger adblock og specielt det publikum caps nu er til for. 

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Skødstrup
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 21
Fra  www.avendo.dk Skrevet kl. 02:18

Hej, 

Tak for din besvarelse, jeg kan ikke forstå hvis du har set en reklame på siden http://www.kasketkarl.dk/ for der har har aldrig været reklamer på den, andet end for kasketkarl.

Kan du komme med et eksempel på, hvor du har set denne reklame henne?

Med venlig hilsen
Søren Frederiksen

Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 04:09

Reklamer hvorhenne??

Har dælme ikke stødt på nogen ;)

Men hold op en lækker design du har på shoppen. Man får helt lyst til at købe nogen af dine produkter selvom man ikke benytter den slags hoved beklædning..

Hvilket system og udbyder køre du med på din webshop?

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:56

Ang. det jeg nævnte med reklamer fandt frem til at det var et plugin til Google Chrome der lavede dem, jeg undskylder mange gange. :-) 

Held og lykke med det hele!

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:08

Hej Søren.

Det ser super godt ud (iforhold til gamle design) nu kan jeg regne ud du er ny ejer og selve designet, har fået en god drejning den rigtige vej. Der er enkelte steder på sitet, tingene står på engelsk, få det hele ændret til dansk, det ser bedre ud.

Mht. til bannerreklamerne i midten, så er min vurdering at der står for meget. Hold det simpelt: Billede, kort tekst og rabatkode evt. Det virker forvirrende for mig. (men det kan jo være andre ser anderledes på det)

Det var lige lidt hurtig feedback fra mig :)

God vind :)

/Martin Jensen

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)