Opdater priser på website via Excel eller PHP
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Hej Aminoer.
Jeg er i gang med et større affiliate projekt hvor der indgår en del prisopdatering.
Jeg efterspørger en nem løsning på prisopdatering til mit website .
- Kan man importere data fra en specifik celle fra excel?
- eller kan man importere data fra en "linje" eller "id" fra et html /php dokument?
Eller måske en helt 3. løsning?
Med venlig hilsen
Mads Rosenlund
Svar
Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Ralf Willers
Skrevet
23-11-2012 kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Normalt ville man opdaterer priser ol. via et XML feed, som så opdaterer data i en database.
Svar
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Kasper Grubbe
Skrevet
24-11-2012 kl. 07:02
Svar
Alle de løsninger du nævner kan nemt lade sig gøre. Det kommer bare an på hvad der er nemmest for dig.
Hvis bare der er de rigtige oplysninger som ProduktID => Pris, så er det nemt at lave noget der spiser dine Excel, XML, JSON eller HTML-formater :-)
Svar
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Super. Tak for svarene. Nu mangler jeg så bare en møde at gøre det på i praksis.
Svar
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Kasper Grubbe
Skrevet
25-11-2012 kl. 19:59
Svar
Hvis du skal have hjælp til en løsning, og du benytter dig af PHP eller Ruby, så kan jeg godt hjælpe dig. Min mail er: kaspergrubbe@gmail.com
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Lars Rasmussen
Fra
1337 ApS
Skrevet
25-11-2012 kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hej Mads
Prøv at kigge på det Wordpress plugin jeg har udviklet: Affiliate Plug.in
Det er udviklet netop til at automatisere prisopdateringer på et website, og det kan også benyttes til andet end lige præcis prissammenligningstabeller.
Svar
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Lars* Hej Lars jeg har kigget nærmere på dit plugin, hvilket jeg synes er helt vildt godt lavet, men desværre benytter jeg mig ikke at WordPress :) Kasper* Jeg sender dig en mail snarest
Svar