Hej Amino'er, Jeg er nu kommet utrolig langt med mit iværksætter projekt, og er stødt på 2 områder, jeg ikke helt har kunne gøre mig klog på. 1. Jeg tilbyder en online service, og af hvad jeg har undersøgt, er det en god idé at have en forsikring, som dækker omkostninger ved evt. tabte data og sagsmål fra kunder. Har i nogen forsikringer i kan anbefale? Kan i evt. anbefale nogen selskaber til erhvervsforsikringer? 2. Jeg sælger flere produkter, og kunne godt tænke mig, at kunne tilbyde folk at kunne oprette sig som promoter - Hvordan gør jeg dette lovligt? Jeg har en international/europæisk hjemmeside, og vil gerne tilbyde 100-350kr. pr. salg til promoterne - Hvilke ting skal jeg tænke på i sammenhæng med det tiltag? Er der nogen bestemte kontrakter eller lignende jeg skal have på plads? Må jeg ikke give penge, men kun præmier fx? Dette skal foregå ved siden af affiliate netværkene jeg også vil tilmelde mig. Skal i have uddybet nogen ting for at kunne svare, er i meget velkommen til at spørge. På forhånd tak, Theis |
Hjælp til forsikring og promotere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)