Jeg har en bekendt som er kommet i den situation at han har været nødt til at formatere computeren, og i den forbindelse kun havde en backup af C5data filen.
Efter vi har installeret C5 igen beder programmet om en licenskode - jeg troede egentlig den var indbygget i datafilen?
Koden kan vi ikke finde i nogen mapper - hvad pokker kan man gøre???
Det klart, når i har formateret PC og installere C5 igen så er i tilbage som da i købte C5. Licenskoderne fik i på brev eller lign. Har i smidt dem væk må i kontakte den forhandler hvor i købte C5.
Jo lad det være denne lørdags mantra - vi skal ud til sønnike hin førstefødte, hans kone og vort barnebarn på 3 og endnu en gang sige goddag til barnebarn nr 2 som nu er 5 dage gammelt - og ha chili con carne med en rigtig god kraftig rødvin, dansk vand, og mon ikke jeg kan logge noget af hans armagnac VSOP ud af ham - så JO
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jo lad det være denne lørdags mantra - vi skal ud til sønnike hin førstefødte, hans kone og vort barnebarn på 3 og endnu en gang sige goddag til barnebarn nr 2 som nu er 5 dage gammelt - og ha chili con carne med en rigtig god kraftig rødvin, dansk vand, og mon ikke jeg kan logge noget af hans armagnac VSOP ud af ham - så JO
Det lyder sgu som den bedste fredag jeg har hørt nogen snakke om i længe! Jeg håber I får en god aften, og al godt til de kære små