Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PC'en er formateret - Navision C5 kopieret over - men den spørger efter kode

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har en bekendt som er kommet i den situation at han har været nødt til at formatere computeren, og i den forbindelse kun havde en backup af C5data filen.

Efter vi har installeret C5 igen beder programmet om en licenskode - jeg troede egentlig den var indbygget i datafilen?

Koden kan vi ikke finde i nogen mapper - hvad pokker kan man gøre???

Mvh.

Steffen

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1110
Skrevet kl. 14:58

Det klart, når i har formateret PC og installere C5 igen så er i tilbage som da i købte C5. Licenskoderne fik i på brev eller lign. Har i smidt dem væk må i kontakte den forhandler hvor i købte C5.Sad

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 15:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kah,

Tak for dit forslag som faktisk virkede!

Forhandleren har en database over koder og kunder, og har sendt os det hele på en mail - er livet ikke herligt?

Mvh.

Steffen

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

VestjyskDyremagasin:
er livet ikke herligt?
Jo lad det være denne lørdags mantra - vi skal ud til sønnike hin førstefødte, hans kone og vort barnebarn på 3 og endnu en gang sige goddag til barnebarn nr 2 som nu er 5 dage gammelt - og ha chili con carne med en rigtig god kraftig rødvin, dansk vand, og mon ikke jeg kan logge noget af hans armagnac VSOP ud af ham - så JO

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:02

VestjyskDyremagasin:
er livet ikke herligt?
Jo lad det være denne lørdags mantra - vi skal ud til sønnike hin førstefødte, hans kone og vort barnebarn på 3 og endnu en gang sige goddag til barnebarn nr 2 som nu er 5 dage gammelt - og ha chili con carne med en rigtig god kraftig rødvin, dansk vand, og mon ikke jeg kan logge noget af hans armagnac VSOP ud af ham - så JO

Det lyder sgu som den bedste fredag jeg har hørt nogen snakke om i længe! Jeg håber I får en god aften, og al godt til de kære små Smile

P.S. John, det er jo kun fredag i dag Geeked

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 11:15
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)