Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny til e-handel - Kan jeg lege med Magento eller lign?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Sander:

"Din virksomhed skal have en Dankort-aftale til internettet hos Nets - det tidligere PBS for at kunne modtage Dankort og VISA/Dankort."

Er det bare mig, der er forkert på den?

Ja, det er det. Citatet fejler som udgangspunkt ikke noget, du skal bare bide mærke i "...Dankort og VISA/Dankort". Vil du kunne tage rene Dankort er der ingen vej udenom NETS. Er det nok at kunne tage Visa/Dankort kan du sagtens køre med en ePay + Euroline løsning.

- Emil

Et søvnigt tak herfra Yes

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 14:27

Tak for de super fede svar allesammen.

Jeg må dog indrømme, at det hele kører rundt i mit lille nok så forvirrede hoved lige nu.. Jeg kan slet ikke finde ud af, hvad forskellen er mellem en psp og en indløser. Jeg må indrømme, at jeg har super meget respekt for de folk, som driver webshops eller lignende, for det er da godt nok forvirrende det her

- Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:33

Mads Grønlund:

Tak for de super fede svar allesammen.

Jeg må dog indrømme, at det hele kører rundt i mit lille nok så forvirrede hoved lige nu.. Jeg kan slet ikke finde ud af, hvad forskellen er mellem en psp og en indløser. Jeg må indrømme, at jeg har super meget respekt for de folk, som driver webshops eller lignende, for det er da godt nok forvirrende det her

- Mads

Hej Mads.

Det er lidt forvirrende. En (meget forsimplet) analogi til den fysiske verden kan måske hjælpe dig;

Forestil dig at PSP´en (payment service provideren) er det samme som dankort-terminalen i den fysiske butik.

Indløseren er den bank eller lign. som terminalen ringer op til og autoriserer transaktionen.

Begge dele er indbyrdes afhængige af hinanden.

Håber det hjælper, god vind med shoppen !

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 14:39

Så meget klogere pga. en analogi. Fantastisk! og lidt humoristisk at jeg skal forstå det igennem en analogi, men hva' faen, så længe det virker :)! Tak skal du have Dennis!

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)