Hej alle Amino'er! Jeg håber at der er en hjælpsom sjæl herinde som kan hjælpe mig med at forklare den mere tekniske del af magento. Vores webshoptemplate er installeret, magento på dansk er oppe at køre og alt ser umiddelbart ud til at køre fint (knock wood!) men noget af det vi tænkte ville være det nemmeste, har vist sig ikke at være så nemt alligevel. 1) Vi har et slideshow på forsiden af vores webshop hvor vi havde tænkt os at der skulle være produktbilleder af en specifik vare, hvor man med et klik på billedet kom direkte hen til den pågældende vare som kunden viste interesse for. Men vores problem er, hvordan får vi adgang til slideshowet? Altså hvordan får vi indsat produktbilleder i slideshowet og hvordan sikrer vi at linket mellem billedet og varen virker? 2) Med templaten vi købte, medfulgte der følgende bokse: "Compare Products" og "Community Poll". Ved hjælp af en google-søgning fik vi fjernet "Community Poll", men har problmer med at deaktivere "Compare Products". Er der nogen herinde der ved hvordan? 3) Vi har været inde og redigere i vores footer og ændret About Us til Om Os etc, etc. men hvordan får vi adgang til tekstfeltet til de enkelte sider? Det virker umiddelbart lidt underligt at vi kan redigere navnet på About Us, men ikke har mulighed for at skrive yderligere? Håber det gav mening? Og på forhånd - TAK for hjælpen!
|
Jeg har her vedhæftet skærmbillede af problem 3) Vi ønsker desuden hjælp til at fjerne FREE SHIPPING helt og istedet skrive forsendelsesinfo der hvor der nu står WELCOME - men vi kan ikke finde ud af hvordan vi får adgang til dem?