Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at blive mere social

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Lad mig starte med et undskylde et sådant off-topic mht. den generelle debat kategori herinde. Jeg har simpelthen ingen anelse om hvor jeg ellers skulle komme af med mine frustrationer.

Jeg er den typiske 18-årige der indtil for nyligt ikke gjorde noget ud af sig selv. Efter folkeskolen valgte jeg en erhvervsuddannelse hvor folk ikke just blander sig socialt uden for skolen. Efter folkeskolen mistede jeg kontakt til mine gamle klassekammerater som blev spredt ud på forskellige gymnasier og passer deres sociale liv med deres egne klasser. - Jeg tværtimod er ved at være godt træt af at sidde hjemme hver fredag aften. Jeg vil rigtig gerne ud og møde nogle nye mennesker, problemet ligger bare i at jeg ikke aner hvordan. 

Jeg har for nyligt ændret tøjstil samt frisure, og er gået fra at meget nørdet image til at gå i stramtsiddende modetøj hvilket jeg egentligt synes klæder mig pænt. Nu vil jeg gerne ud og møde nye mennesker, men jeg aner ikke hvordan. Jeg kender ikke rigtigt nogle, og har ingen fritidsinteresser jeg kan benytte mig af. Kort sagt vil jeg skabe mig et socialt netværk uden at have et udgangspunkt.

Hvad fanden gør jeg i sådan en situation? Bor desuden i Københavnsområdet. 

Med venlig hilsen

DAS

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Meld dig til noget sport? Man får gode venner over et slag badminton, en omgang skydning eller andet :)

Ellers så er gaming også et udgangspunkt man kan tage. Jeg er personligt elendig til at finde venner, men computeren gør det ret let "hey, skal vi ikke lige tage et game", så er man igang. Og man snakker altså mere end de fleste tror, når man gamer :)!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DAS

Jeg har mødt mine venner på skole, arbejde og fritids interesser og gemmen kæreste. 

Der var engang jeg syntes jeg skulle prøve noget nyt, så meldte jeg mig til kampsport. Disse mennesker er ofte lidt mere dybe end andre mennesker. Jeg fandt hurtigt nogle jeg blive venner med.

Mit råd til dig er, gå på en uddannelse og åben dig lidt op over for folk. Hvis du ikke kan finde en kæreste i byen så fin en på nettet. Du kan også gå ind i chat forum og snakke med folk og møde dem. Og så begynd på 2 salgs sport eller interesser, så tænker du ikke mere på du mangler venner de kommer bare fordi i har noget at være fælles og snakke sammen om.

Ps. hvis du er på amino er du vel igang med at prøve dig af med networking, så det her er nok ikke lige stedet, men der er andre steder der er bedre :-)

Prøv bare løs

Hilsen 

Lisbeth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Dasj

Jeg er selv en ung gut på 16 år - og jeg er heller ikke den sociale type. Jeg snakker selvfølgelig med folk fra min klasse, og går også i byen i ny og næ. For 2 år siden var jeg overhovedet ikke social.

Det jeg gjorde var at melde mig til en sport (Badminton i dette tilfælde), og så begyndte jeg bare at snakke mere med folk.

Mit råd til dig vil helt klart være at du skal begynde at gå lidt i byen - nok ikke hver uge - men en gang om måneden eller sådan noget. Derefter kan du jo begynde på en uddannelse og snakke med dem fra din klasse. Du kan også starte til en sport - så møder du med garanti nogle fine mennesker, hvis du giver det en chance.

Vær imødekommende, og meld dig til sport, gå i byen - og pep din selvtillid op - så skal du nok blive mere social!

Held & Lykke med det - jeg tror på dig!

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dasj! :-)

Da jeg var på din alder synes jeg ikke dem på min alder var værd at bruge tid på.. Jeg havde alt for meget iværksætteri i hovedet til at kunne forholde mig til at skulle drikke øl hver fredag (hvilket var min omgangskreds primære interesse dengang!).
Så jeg begyndte at tage ud til en masse gratis arrangementer - hvilket jeg stadig gør den dag i dag.

Jeg er ikke typen der har behøv for mange venner. Det fungerer helt fint for mig at have få, se dem engang imellem og så ellers snakke med rigtig mange forskellige mennesker resten af tiden.

Nogle af de andre nævner sport. Du kunne også melde dig ind i nogle foreninger der afholder sociale arrangementer (det har jeg bl. a. gjort inden for kommunikation da det har min interesse).

Der er også en del unge aminoer så hvis du ellers interessere dig for iværksætteri er det måske en oplagt mulighed at snakke med dem ;-)

Held og lykke 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)