Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eksperter!
- Jeg har langt om længe fået snøvlet mig færdig til at udgive et funktions dygtig system som jeg nu godt kunne tænke mig at få brugbar ris og ros til.

Systemet er meget simpelt bygget, du har sælge dine webløsninger til andre. eller købe deres! - Men nok om det!!

Hvad syntes i om konceptet??
- Tror i det er noget folk vil kunne bruge? eller har jeg helt spilt min tid på dette? har tænkt i en lille måneds tid over hvad jeg kunne lave, og faldt over en række forums hvor folk tilbød deres logins systemer til en lille skilling osv. og der kom min ide, at man kunne lave overstående!

Designet er ikke det bedste da det er free design, og ikke rigtig passer 100% til et programmerings site.
men der er planer om et nyt i en nyere version :)

Hvad med domænet? det burde været oplagt den måde det er på, i forhold til SEO har jeg hørt de skulle være godt.

Kodningen har jeg helt selv stået for, dog med lidt hjælp fra eksperten hvor jeg ikke helt har kunne se hvordan de forskellige funktioner skulle stilles op.

Hvad med opstillingen i kildekoden? hvordan syntes i den ser ud? har i nogle fif til noget SEO så jeg kommer lidt længere op på f.eks google?

Kom gerne med noget kretik, og gerne med jeres mining. men i behøver ikke kommenter på designet, jeg har en ide om meningerne til det, *SMILER* :)

Link til siden: kortlink.dk/br2n

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26

Du bør beskrive de enkelte produkter bedre, så potentielle købere kan se hvad det er de skal betale for.

Dine salgsbetingelser er i mine øjne meget mangelfulde. Husk købeloven og dit eventuelle erstatningsansvar.

Hvem handler man med. Skriv firmanavn, cvr.nr., telefonnummer m.m., det er de færreste som vil betale til en ukendt.

seo:

Hjemmesiden svarer både med og uden www., hvilket er duplicate content, som bør rettes med 301 redirects.

h1, h2, h3 bør indeholde relevante keywords/sætninger. 

Du bør skabe meget mere indhold på siden, før vi kan snakke seo.

Integrer sociale medier, så som google+, facebook og twitter.

Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:57

Hej Karsten!
- Tak for din kommentar :)
Teamet har intet med de produkter der er på siden, hvad folk skriver, og hvad de sælger dem for er noget de helt selv styre. Dog sikre vi os at det ikke er skadeligt software der sælges, ellers står alt til sælgeren.

Alt det andet jeg vil sætte mig sammen med mit team og gennemgå de nærmeste dage! Tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)