Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En rigtig mand bør eje et slips i følge danske kvinder - Ejer du et slips?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
for 100, 200, 4000 etc er totalt misvisende når man tænker over, at vi altså snart er (hvis ikke allerede) 6.000.000 mennesker i Danmark.

Det kommer altså helt an på hvordan segmenteringen er fordelt. Og hvad man undersøger. 4000 kan godt afdække en nogenlunde trend hvis bare analysedesignet er korrekt opsat.

Når det så er sagt synes jeg også en undersøgelse på 100 besvarelser, hvor det eneste vi ved er at respondenterne er over 18 er meget overfladisk...

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:
Ejer du et slips og i hvilke anledninger iklæder du dig et slips? :-)

Yes I do. Bruger dem mere op mod jul og nytår end ellers. oooog: har du slipsenåle på lager i Viborg? ;)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må så sige, at jeg er fløjtende ligeglad med, hvad danske kvinder synes om mænd med slips. Jeg kan godt lide slips til det rette jakkesæt og den rette lejlighed, men ingen kvinde kan få mig til at gå med/iklæde mig noget, jeg kar det skidt med at have på. Så den slags "undersøgelser" tillægger jeg personligt ikke nogen værdi!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg har vel en 5-10 slip, alle sammen nogle røvdyre mærker, som jeg den dag idag ik fatter, at jeg har købt...

Og de har ik været brugt de sidste 7-8 år, så de ligger bare og samler støv...

100 kvinder til en statistik, det giver næppe et brugtbart resultat. Hvordan var alders fordelingen?

Det er nu også mest for sjov. Jeg har ikke nogen detaljeret aldersfordeling. Alle deltagere var over 18 år.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Martin Dyrhøj:
Ejer du et slips og i hvilke anledninger iklæder du dig et slips? :-)

Yes I do. Bruger dem mere op mod jul og nytår end ellers. oooog: har du slipsenåle på lager i Viborg? ;)

Hej Mikkel,

Ja, det har jeg.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svarer til at spørge, om en rigtig kvinde bør eje et par stiletter.

Personligt er jeg helt ok med, at mænd går med slips af og til. For mig at se er det en del af uniformen i visse sammenhænge, ligesom jeg selv hopper i et par høje hæle, når anledningen kræver det.

Men det har ikke en dyt at gøre med, om jeg er en rigtig kvinde eller ej. Ligeså lidt som slips har noget at gøre med, om mænd er rigtige eller ej.

En mand er i mine øjne 'rigtig', hvis han er ansvarlig og kæmper for det, han tror på.

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 96
Fra  maling.nu Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer intet slips ;-) Meeen.. Min kæreste gør og har han det ikke på (selv i weekenderne) får han da af vide der mangler noget ;-) Selvfølgelig på en kærlig måde så det ikke føles som tvang! 
Jeg er glad for han bedst kan lide at gå med slips. Jeg ville klart stemme ja i din undersøgelse :-b 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

..."men ingen kvinde kan få mig til at gå med/iklæde mig noget, jeg kar det skidt med at have på"

De bedste hilsner

Thomas

Sådan skal det være! :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 4 (36 indlæg)