Thejlade har du måske en som er bedre ?. som virker lige til at gå til eller hvad man siger? |
Hej Jesper
Lad os tage denne over Skype, som altid :)
mvh
Thomas
Thejlade har du måske en som er bedre ?. som virker lige til at gå til eller hvad man siger? |
Hej. Her skal du få en ganske gratis. Du laver et forum med noget der ligner " Rabatten " Fra TV. Så lader du folk skrive om hvordan man kan spare penge. Deres bedste Spareråd. Samt en Top 10 Osv.. Husk at få lavet lidt reklame Pladser på siden også. Så kan du jo også komme til at tjene penge på den. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Jeg kan godt se ideen men jeg overvej lidt at lave en side hvor man kan finde computer spil hvor man kan spar penge på computer spil og udstyr til sin computer og ligne ;) |
Helt ærligt tror du selv på det? Du skifter jo idé 2-4 gange i løbet af tråden. Find en idé du virkelig brænder for, noget der holder dig kørende, noget der holder dig vågen om natten. Jeg er ikke den største tilhænger af at komme ind på et forum og skrive hej jeg har en idé hvad synes i? Og så i samme besked skriver "når ja hvad med?" og så igen skrive "Hvad synes i nu om det her?". Altså hvis du vil lave en hjemmeside (ved ikke hvor dygtig du er) men det kræve virkelig gejst for at få den på plads rigtigt i første huk. |
Where there is harmony, there is victory :)
Jeg har fundet ud af hvad jeg gerne vil lave :) |