Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.nap.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har fået et nyt design af www.nap.dk - vi vil igennem hele 2013 skulle arbejde intenst på, at få produktdataen opdateret, så her er stadig lidt mangler.

Men vi vil gerne have lidt feedback på selve sitet og dets funktionaliteter. Hvad er godt og hvad er eventuelt skidt?

Håber I har lidt tid til at kigge på det - på forhånd tak :)

v.h.

John Larsen

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 13:15

Hej

Jeg synes det ser ud til at funktionen er på plads, så vidt jeg sådan lige hurtigt kan se. Den er noget dyster efter min smag; lidt mere farve. Det er fint at I er associeret medlem af..... det giver tryghed, og burde måske have en mre fremtrædende plad.

Det er dumt, at men ikke kan gå til kassen uden at scrolle helt op til toppen først, når man nu kan se indkøbrskurven hele tiden.

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:17

Hey John,

Jeg kan faktisk rigtig godt lide dit site, men noget af det første jeg tænker er at toppen rent design mæssigt halter en smule i forhold til det andet .. Logoet ser forstrukket ud, og menuen passer heller ikke super godt ind ( min mening ) ...

Produkt liste siderne er flotte og overskuelige -
Det er selvfølgelig vigtigt som på alle webshops at have billeder på "alle" produkter!

Men ellers en meget overskuelig og moderne designet side!

Jeg har oprettet dit site på http://www.triito.dk  som er mit "webshop" anmeldelse projekt http://www.triito.dk/v/napdk-v381.html det er jo altid godt med et ekstra indgående link.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:19

Generelt en gennemført hjemmeside.

Jeg er dog ikke meget for forsiden. Jeg synes, der er rigtig mange elementer, og det tager mig tid at få overblik.

Og så lige et spørgsmål af nysgerrighed. Hvad er begrundelsen for at lave et canonical link fra forsiden til /dk/frontpage.aspx, når frontpage.aspx redirecter tilbage til forsiden? Er det meningen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19

det er en seo fordel at få social medie google plus på siden , især vis folk plusser din side.

få lavet de social medier i sine farver derved bemærker man dem lettere og lav twitter og facebook så man nem kan likes siden og dele på twitter og facebook din side let derved udnytte disse medier bedre end bliver bruget lige nu

kontakt siden få lavet der en kontaktformular derved er det lettere at kontakte jer

fodnoten på siden det er en god ide ,med jeres cvr nummer der.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 13:33

Hej til jer alle,

Mange tak for den fine feedback vi allerede har fået. Dejlig konstruktiv :)

Bedste hilsner,

John

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:34

Det da blevet noget bedre det gamle i havde var ikke for kønt.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:57

Hej John

Det ser rigtig fedt ud. Der er rigtig mange fede detaljer, det er rigtig godt lavet. Dog ser det ud til at man har bibeholdt logoet fra det gamle site, og lavet alt andet nyt. Mens det nye design står rigtig skarpt og lækkert, er logoet i en dårlig opløsning, og det vækker opsigt på den forkerte måde. Sitet er også ekstremt langsomt, og så kan alt andet være nok så godt. Få kigget lidt på hastigheden og logoet, så sætter i overlæggeren i branchen rigtig højt.

Edit: Hastigheden kører nu ok ved mig, måske det bare var midlertidigt.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 15:00

Hej Kent,

Tak for tilbagemeldingen.

Der opleveres hastighedsproblemer som der arbejdes på at løse. Og p.t. her kl. 14.50 var der 5-10min. hvor systemet var rigtigt langsomt. Vi håber de snart finder fejlen og får den udbedret.

v.h. John

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 18:54

Hej mer jer,

Igen tak for alle jeres besvarelser. Flere tilbagemeldinger med konstruktive bemærkninger imødeses gerne.

Go´ aften.

v.h. John

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)