Hej Amino! Vi hev vores shop herind til en god gang konstruktiv kritik, for et par uger siden. Det hjalp os og gav os en masse at arbejde med! Nu har vi arbejdet mere med vores side og vil derfor gerne høre, hvordan vi kan optimere den endnu mere! Specielt set med konvertings- og SEO-brillerne på! Hvad kan vi gøre bedre, for at konvertere bedre - og ligge bedre på Google? Alt kritik modtages med kyshånd! NB: Det skal siges, at vi i nærmeste fremtid højst sandsynligt kan offentliggøre nye mærker, så vi behøver ikke nogle kommentarer om vores sortiment. Med venlig hilsen Frederik Knudsen |
Hej Frederik,
Et hurtigt kig på siden kan give dig lidt feedback:
- Topmenuen er meget dum, set fra et konverteringsmæssigt synspunkt. Det er de færreste sider, som har en menu som er centreret (i går i mod standarderne) og så har I ikke nogle farver eller bjælker, der indikere at menupunkterne er klikbare. Det kunne ligeså godt bare være tekst.
- Personligt synes jeg at jeres hoved-container er placeret for langt fra toppen
- Jeg bliver forvirret når jeg klikker videre fra forsiden, fordi forskellen fra forsiden til eksempelvis en kategoriside er for stor.
- Jeres knapper er sorte, men det er baggrunden på jeres indkøbskurv også.. Det hele er ikke klikbart. Sørg for at det der er klikbart skiller sig ud.
- Hvis et produkt er på tilbud bliver det dårligt vist under selve produktet og slet ikke vist i kategorien. Vis dog jeres brugere at I giver dem en billigere pris.
- Se at få noget sælgende tekst ind under alle jeres kategorier, til brugere og søgemaskiner
- Det irriterer mig lidt at jeres søg-knap hedder "OK". Kald den i stedet søg eller lign.
Det var mit hurtige skimt ;-) Er sikker på at jeg kunne finde en masse andre ting, men det her er i hvert fald nok til at komme i gang for jer.
God aften!