Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny feedback på www.ur-eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Vi hev vores shop herind til en god gang konstruktiv kritik, for et par uger siden. Det hjalp os og gav os en masse at arbejde med! Nu har vi arbejdet mere med vores side og vil derfor gerne høre, hvordan vi kan optimere den endnu mere! Specielt set med konvertings- og SEO-brillerne på!

Hvad kan vi gøre bedre, for at konvertere bedre - og ligge bedre på Google?

www.ur-eksperten.dk

Alt kritik modtages med kyshånd!

NB: Det skal siges, at vi i nærmeste fremtid højst sandsynligt kan offentliggøre nye mærker, så vi behøver ikke nogle kommentarer om vores sortiment.

Med venlig hilsen

Frederik Knudsen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:51

Hej Frederik,

Et hurtigt kig på siden kan give dig lidt feedback:

- Topmenuen er meget dum, set fra et konverteringsmæssigt synspunkt. Det er de færreste sider, som har en menu som er centreret (i går i mod standarderne) og så har I ikke nogle farver eller bjælker, der indikere at menupunkterne er klikbare. Det kunne ligeså godt bare være tekst.

- Personligt synes jeg at jeres hoved-container er placeret for langt fra toppen

- Jeg bliver forvirret når jeg klikker videre fra forsiden, fordi forskellen fra forsiden til eksempelvis en kategoriside er for stor.

- Jeres knapper er sorte, men det er baggrunden på jeres indkøbskurv også.. Det hele er ikke klikbart. Sørg for at det der er klikbart skiller sig ud.

- Hvis et produkt er på tilbud bliver det dårligt vist under selve produktet og slet ikke vist i kategorien. Vis dog jeres brugere at I giver dem en billigere pris.

- Se at få noget sælgende tekst ind under alle jeres kategorier, til brugere og søgemaskiner

- Det irriterer mig lidt at jeres søg-knap hedder "OK". Kald den i stedet søg eller lign.

Det var mit hurtige skimt ;-) Er sikker på at jeg kunne finde en masse andre ting, men det her er i hvert fald nok til at komme i gang for jer.

God aften!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 21:57

Jeg siger rigtig mange tak for din feedback! Helt sikkert noget vi kan bruge til noget!

Mvh

Frederik Knudsen

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 22:03

Jeg kan faktisk utrolig godt lide jeres menu, og det at i går imod standarterne.

Jeg har faktisk kun små ting. 

F.eks.

Jeg kan ikke se danske kroner.

Der kunne godt bruges lidt mere tid på tilbuds banner. Prøv at lege lidt med kompositionen, flyt rundt på skiften osv.

Jeg kan ikke klikke mig frem og tilbage på banneren. 

Logoet er faktisk det jeg mest er lidt skeptisk overfor. Jeg tænker djævel. Jeg tror i prøver at bevæge jer over i noget luksus, smykke design skrift. Men det er et skud i tågen. http://dribbble.com/shots/320588-Royal-Position 

Tænk lidt på jeres branding, hvor meget luksus skal der være over det? Jeg kan se i har facebook, men syntes den smadre kompositionen lidt. I kunne evt. bare have et ikon mad facebook, også kunne man syntes godt om der.

Der er stadig nogle små ting, men tror i stadig arbejder på hjemmesiden. :)

Mvh. Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:07

Mange tak for din feedback Daniel, det er helt sikkert noget, vi kan bruge til noget! :-)

Mvh

Frederik Knudsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27

Egentlig synes jeg, det er en flot side, og der er mange gode detaljer.

Titlen er kikset: Der står "Kvalitets ure - Billige ure - ...". Jeg reagerer over kvalitet kontra billig. For mig er de ikke forenelige i reklamesammenhæng. Det er de for andre mennesker, så det er smag og behov. Men Kvalitets ure er eet ord og skal staves Kvalitetsure.

Banneret: Det slår mig, at I skriver "Vi viser dig klokken!". Nej, Gu' gør I ej, for der er intet ur at se i banneret! Okay, det skal forstås i overført betydning og desuden er der masser af ure andre steder på siden, men alligevel. Du kan tænke over det. Jeg kan godt lide det røde U i Ur-eksperten, fordi U'et bliver meget dynamisk med den lange "hale".

Den hvide sektion med snekrystallerne er god med illustrationerne og urerne, men billederne hænger ikke rigtig sammen med teksten. For det første er fonten for lille. Den syner ikke af ret meget.

Venstre linkspanel (Casio, Seiko, osv) har en meget lille font, så man ikke lægger mærke til panelet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:10

god ide med jeres cvr nummer og jeres kontakt info øverste op med dem på kontakt siden.

social medier få google plus og twitter på siden , det er en seo fordel .

genereelt på hele siden er det for en lys skrift type til en hvid baggrund på siden http://ur-eksperten.dk/seiko/475-seiko-ssc009p1-solar.html altså de undersider jeg tjekket.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:35

Fed hjemme side, men priserne iriterre mig ret meget. Ved nogle af urene er prisen 1614,15. For mig virker det uoverskueligt. Så hellere 1614,95. Tallet bliver også meget hurtigt kludret og det ser alt for uoverskueligt ud når det bliver så langt. 

Så vil jeg også komme med noget til produktsortimentet, det kommer nok ud af ingen ting. Man faldt over svenske Cheapo, der laver rigtig fede billige kvalitets ure. Der vil sælge rigtig godt under modens trends for tiden. De kan ikk fås i Danmark, så det kan være det skal overvejes. 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 15:42

pchili:

Fed hjemme side, men priserne iriterre mig ret meget. Ved nogle af urene er prisen 1614,15. For mig virker det uoverskueligt. Så hellere 1614,95. Tallet bliver også meget hurtigt kludret og det ser alt for uoverskueligt ud når det bliver så langt. 

Så vil jeg også komme med noget til produktsortimentet, det kommer nok ud af ingen ting. Man faldt over svenske Cheapo, der laver rigtig fede billige kvalitets ure. Der vil sælge rigtig godt under modens trends for tiden. De kan ikk fås i Danmark, så det kan være det skal overvejes. 

Priserne på urene er normalt skrevet som priser uden øre. Fx. 1999, eller 2449. Grunden til, at du ser nogle ure mærkelige tal, er grundet vi kører rabattilbud lige nu. Så bliver der automatisk trukket 15/30% fra og så bliver priserne mærkelige. 

Til jer andre:

Mange tak! Det er helt sikkert noget vi kan bruge til noget! :-)

Som tak vil jeg gerne tilbyde jer nogle rabatkoder på cirka 10-20%. Skriv endelig en PB, hvis I er interesseret!

Med venlig hilsen

Frederik Knudsen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)