Det kommer helt an på hvordan din webshop er lavet, men det findes en række systemer der kan gøre det. Fælles for dem er at det kommer til at koste lidt at få det sat op.
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Det lyder spændende. Behovet er ganske lille. Det er en lille webshop som lanceres sidst på ugen eller i starten af næste.
Jeg er ikke helt inde i hvad de forskellige økonomisystemer kan, men mit behov er relativt lavt. Jeg skal blot kunne indtaste regninger, automatisk bogføring af fakturaer som laves igennem webshoppen og kunne styre momsopgørelser mv.
Ser frem til at høre fra dig - det kunne tænkes du har en del spørgsmål til mig.
Hvis du har lyst til at kigge på et andet regnskabsprogram, så kan e-conomic også integreres med forskellige webshops. Lige nu er der udviklet integrationer til 12 forskellige webshops. Jeg ved ikke, om du har kigget på en bestemt webshop?