Hej Deleuran.
Først og fremmest, så ved jeg ikke helt hvor god wordpress er til salg, har ikke prøvet det, men hvad jeg ved, så prøver wordpress at være et cms system der er rettet mod bloggere. Det kan godt være der er et plug-in til wordpress, men jeg er sikker på der er andre cms systemer der fungere meget bedre fra start af.
Hvis jeg skal være 100% kritisk, og hvis jeg selv skulle lave en webshop, ville jeg undersøge hvordan andre hjemmesider der sælger det samme, ser ud. Når jeg havde undersøgt det, så ville jeg finde ud af hvordan jeg kunne skille mig ud? Hvad er min ide omkring at sælge disse produkter? Hvorfor vil jeg starte denne side, og hvordan kan forbrugeren føler sig tryg ved at købe disse produkter af mig? Der er mange flere ting du skal overveje. Læs evt. dette http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/dit-brand-er-ikke-dit
Når du har været igennem denne lange processes. Så find ud af hvilket farver og logo du kunne bruge, alt efter hvad der fungere og hvilket udtryk din hjemmeside skal have. Find ud af hvordan du optræder overfor dine kunder. Hvordan tænker dine kunder om dit brand?
Så er det til design delen. I mine øjne ser webshoppen ikke gennemarbejdet ud. Jeg ville ikke bruge mine penge på disse ting. Grunden er at jeg havde svært ved at se priser og finder produkterne. Der er utrolig mange informationer. Hvis jeg var mobil eller tablet bruger, ville jeg også have det svært ved at finde ting på hjemmesiden. Du har ikke rigtig noget genkendelse som f.eks. et logo eller specielle farver. Siden er rigtig rodet både med billeder, chat pop-up, tekst ude til højre og flash banner. Reelt skal du kunne forklare hvorfor din side ser ud som den gør, dvs. hvorfor disse farver, hvorfor denne banner, hvorfor denne skrifttype osv.
Hvis jeg selv gik op i at få lavet en webshop, ville jeg bruge nogle penge på at få lavet en unik webshop. Der er utrolig mange der gør det til et god pris. Og samtidig så får du en professionel hjemmeside, hvor der er tænkt over alle detaljer.
Hvis du derimod ikke har så mange penge, så overvej at købe et theme til dit wordpress. Du kan dit lave meget om som farver osv. Du kan også lave et enkelt logo til 30 kr på http://fiverr.com. Det er det vist mange der har haft glæde af på amino.dk
Du kan forresten se på themes på www.themeforest.com
Jeg håber at du kunne bruge noget af det jeg har skrevet til dig og som du kan høre, at der er meget tænkning og overvejelser bag en hjemmeside.
Alt held og lykke med projektet, håber vi kan knalde nogle tyve med alle de gps systemer vi kommer til at købe fra dig!
Med venlig Hilsen Daniel K. Petersen
Og undskyld for stavefejl, det begyndt at være sent. :)