Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lang artikel - at linke til dele af artiklen - hvad med SEO?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle lange artikler, som både har en masse overskrifter, videoer, værktøjer og andet. Jeg ønsker at det hele er 1 lang og god artikel, som i søgemaskinen fremstår som "1 stærk artikel". 

Udfordringen er at hvis brugerne skal se et bestemt afsnit, så ønsker jeg ikke at folk skal scrolle hele vejen ned til bunden, heller ej med et inline link (<a href="self.aspx#overskrift" </a>) som scroller nedad.

I stedet ønsker jeg at gøre ligesom når man klikker på "Produkt beskrivelse" og "Detaljer om produktet" her: http://www.mulius.com/legetoej/indeleg/bamser/6-dj-ice . Her vil det hele stadigvæk være 1 lang artikel i både brugernes og søgemaskinens øjne.

Jeg ønsker dog også at kunne linke til specifikke dele af artiklen, og her tænkte jeg på at bruge hashtags, som f.eks. <a href="self.aspx#overskrift" </a> . 

Mit spørgsmål: Vil det give duplicate content? Vil det ligesom hvis jeg brugte en querystring, læses som forskellige artikler? eller vil det stadigvæk ses som EN artikel?

Jeg ønsker netop at linke en del til disse undersektioner, så jeg ønsker at alt linkjuice bevares på den artikel jeg linker til.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 20:24

Jeg tror ikke det er et problem. Mange sider har jo netop hashtags på alle kommentarer - tag sites som Stackoverflow eller Amino - de har det i hvert fald.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:32

Google vil ikke se et #hash som særskilt indhold, så det er ikke noget problem.

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:05

Det er faktisk en rigtig godt ide at opdele lange indhold med hashtags iform af f.eks en indholdsfortegnelse. 

Det har jeg gjort ved min side om Nordthailand og du kan se resultatet i Google søgningerne her: 

https://www.google.dk/#hl=da&tbo=d&pws=0&sclient=psy-ab&q=+farlige+skorpioner+i+thailand&oq=+farlige+skorpioner+i+thailand&gs_l=serp.3...5230.6027.1.6098.9.8.0.0.0.5.196.1089.0j7.7.0...0.0...1c.1.E18Vs69Ri4k&psj=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=a7351bf045c02239&bpcl=38897761&biw=1600&bih=815

Min side ligger her nr 5 og som du kan se i beskrivelsen af google resultatet, så kan man trykke på "Thailands skorpioner" og derved hoppe hertil i artiklen om farlige dyr i thailand. (dette er lavet ved brug af hashtags). 

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 08:29

Kristian: Tak for at fjerne alt lyst til at tage til Thailand! ;-) Virkelig god (og skræmmende) artikel.

Mange tak for alle de gode bud. Det lyder som om risikoen er minimal / ikke eksisterende!

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:58

Det var så lidt :)

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)