Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan SEO betale sig for min virksomhed?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

Kim Krogh:

Hej - det var jo ikke min mening at folk skulle begynde at skændes, men jeg vil da gerne takke mange gange for indlæggene. Det er åbenbart ikke helt ligetil. Måske vi skal have en til at forfatte nogle tekster for os - det tygger vi lige på.

Mvh. Kim

Det er ikke så dyrt igen Kim :) 

vi skændes ikke men han har bare misforstået hvor meget det betyder at tekst forfatter underskrift betyder hvor meget mere SEO det betyder det er helt OK med mig , vi er kun her til at hjælpe tråd starter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:28

Kim Krogh:

Hej Mikael - mener du, vi skal skrive nogle flere beskrivende tekster for de forskellige bøger? mvh. Kim

kunne i ikke få nogle matematik lære eller professorer til at skrive nogle gode artikler på siden , de vil klart blive delt på de social medier folk vil linke til dem rigtigt meget .

jeg kan læse på siden det er erfarende matematik lære , der har lavet alle jeres opgaver til din side , facit lister , prøverne , opslags hæfter , vis i kunne få dem til skrive artikler til , ville det uden tvivl blive noget der deles meget på de social medier , det vil nok komme til at koste kroner uden tvivl

du kunne også skrive eller en seo tekst forfatter vis du ikke kan finde en person med høj troværdighed kan skrive nogle gode artikler til din side seo tekst forfatter  kan være OK , men ikke nummer 1 især vis du kan få de matematik lære til at skrive nogle artikler til din side

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle vælger at blive matematiklærere og læger, mens andre arbejder med kommunikation, og det er der en grund til. Jeg har redigeret/korrekturlæst masser af fagtekster, og de bliver bedre af det - det synes fagmændene også selv. Men selvfølgelig ville superløsningen være at få en fagmand til at skrive en tekst og en tekstmand til at gennemgå den, hvis der er tale om et kompliceret emne.   

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:12

Louise L:

Nogle vælger at blive matematiklærere og læger, mens andre arbejder med kommunikation, og det er der en grund til. Jeg har redigeret/korrekturlæst masser af fagtekster, og de bliver bedre af det - det synes fagmændene også selv. Men selvfølgelig ville superløsningen være at få en fagmand til at skrive en tekst og en tekstmand til at gennemgå den, hvis der er tale om et kompliceret emne.   

enig med dig i det og lige disse her emmer kræver normalt en højere videre gående  uddannelse , så det bliver svært finde en tekst forfatter der kan forklare tingene korrekt

Fra kbh k
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Matematikforlaget.dk Skrevet kl. 12:24

Hej - atter tak for svar :-)  Vi er ved at bygge siden om - og herunder også få skrevet tekster til hver enkelt bogserie, så må vi se hvordan dét udvikler sig.  Mvh. Kim

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)