Det virker til at der er lidt IE problemer. I en version virker slideshowet, og i en anden er der blå ramme om billedlinks. Man kan ikke trykke på emailen, og CVR nummer mangler. Ellers er du godt på vej.
Nu har jeg listet nogle ting op her ved siden af mig som skal ordnes på hjemmesiden.
Favicon, controllers (knapper) på slider, farten på slideren vil blive lavet om (langsommere) og hoover på social site ikoner til at starte med.
@Emil - Kan du uddybe det med det engelske på min side? Smide et link hvor tingene står på engelsk. Det kan jeg nemlig ikke forstår. @Kent Medom - Hjemmesiden er slet ikke kompatibel med IE endnu, men det bliver arbejdet på. @Thomas - Hvor tester du hjemmesiden? Og har nogle tips til hvordan jeg gør den hurtigere? (vil helst undgå at skulle til at skifte host).
Endnu en gang tak for svarene, det hjalp meget :-)
Mvh. Kristoffer G. Andersen
www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets. ^Find vores forhandlere inde på sitet.
Tips til markedsføring: Overvej hvilken målgruppe du vil have. Sleevet henvender sig nok ikke til gymeleven der bare skal have noget billigt. Sørg for at kom ud til en masse mennesker på facebook, diverse konkurrence virker rigtig godt til at få sig nogle likes på en facebook side, som senere hen kan promovere igennem facebook. Ellers skal du overveje bannerreklamerne på facebook, og andre sociale medier. Men ellers sørg for at få et større udvalg, det tiltrækker virkelig mig at der er noget at vælge imellem uden at det bliver for meget.