|
Hej, Jeg er igang med at lave en presse/media side for daaseringe.dk I min funcitions.php har jeg dette stykke kode: add_action('add_meta_boxes', 'add_press_source_metabox');function add_press_source_metabox() { $post_id = $_GET['post'] ? $_GET['post'] : $_POST['post_ID'] ; // checks for post/page ID if ($post_id == '9') { add_meta_box( 'press_source_metabox', 'Presse', 'inner_press_source_metabox', 'Presse' ); } } function inner_press_source_metabox() { // Nonce for verification wp_nonce_field( plugin_basename(__FILE__), 'press_source_nonce' ); global $post_id; echo ' <p><strong>Dato:</strong></p> <label for="press_source_date" class="screen-reader-text">Navn</label> <input type="text" name="press_source_date" id="press_source_date" value="'.get_post_meta($post_id, 'press_source_date', true).'" style="width: 99%;" /> <p><strong>Kilde:</strong></p> <label for="press_source_name" class="screen-reader-text">Kilde:</label> <input type="text" name="press_source_name" id="press_source_name" value="'.get_post_meta($post_id, 'press_source_name', true).'" style="width: 99%;" /> <p><strong>URL:</strong></p> <label for="press_source_url" class="screen-reader-text">URL:</label> '; } add_action('save_post', 'press_source_save'); function press_source_save( $post_id ) { // verify this came from the our screen and with proper authorization, if ( !wp_verify_nonce( $_POST['press_source_nonce'], plugin_basename(__FILE__) )) { return $post_id; } // verify if this is an auto save routine. If it is our form has not been submitted, so we dont want to do anything if ( defined('DOING_AUTOSAVE') && DOING_AUTOSAVE ) { return $post_id; } // Check permissions if ( 'Presse' == $_POST['post_type'] ) { if ( !current_user_can( 'edit_post', $post_id ) ) { return $post_id; } } update_post_meta( $post_id, 'press_source_date', $_POST['press_source_date']); update_post_meta( $post_id, 'press_source_name', $_POST['press_source_name']); update_post_meta( $post_id, 'press_source_url', $_POST['press_source_url']); } Men i WP-admin vises metaboxen ikke - og der kommer ingen fejl. - Hvad gør jeg forkert ? På forhånd tak Venlig hilsen |
Jeg ville tjekke at $post_id i din if-sætning faktisk indeholder det du tror den gør .. hvis den ikke gør det, hvilket jeg formoder er tilfældet, så prøv:
global $post;
if ($post->ID == '9')
Bliv gratis medlem