Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god revisor?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Proflex Administration Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg er direktør i Proflex, hvor vi laver alt fra bogføring til opstilling af regnskab, og har gode samarbejder med forskellige revisorer. Så måske kan jeg hjælpe dig.

Prøv at se på vores hjemmeside, eller skriv til mig på msl@proflex.dk eller ring på 4056 9101. Så kan vi jo lige tale om, hvad du har brug for hjælp til.

Hilsen Marie

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:04

Proflex:

eg er direktør i Proflex, hvor vi laver alt fra bogføring til opstilling af regnskab, og har gode samarbejder med forskellige revisorer. Så måske kan jeg hjælpe dig.

Prøv at se på vores hjemmeside, eller skriv til mig på msl@proflex.dk eller ring på 4056 9101. Så kan vi jo lige tale om, hvad du har brug for hjælp til.

Hilsen Marie

Og så skal du lige som ny, ha at vide, at man skal være plus medlem for at komme med tilbud i Amino

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32

Hej allesammen.

Da det her blev lidt mere en debat end jeg havde regnet med, så har jeg valgt at sige at i må kontakte mig via privat beskedet, så jeg på den måde kan få bedre oversigt over hvem der kan gøre hvad og hvordan...

Så vil jeg kontakte de forskellige i weekenden...

Dennis

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:42

Hej Dennis

Revisorer skal principielt ikke føre bøgerne, men tjekke regnskaberne inden disse er endelige.

En løsning kunne derfor være, at have et firma til at føre bøgerne og udarbejde regnskaberne således at revisors indsats blev begrænset. Denne løsning kan meget vel være den billigste.

Jeg har startet et firma i 2012 og har kapacitet til at føre et regnskag (skal naturligvis have en række oplysninger for at vurdere opgaven). Jeg har over 25 års erfaring med udarbejdelse af regnskaber.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, jeg tror jeg kan give en konkurrencedygtig pris

Med venlig hilsen

Ulrik Rasmussen

Tlf.: 22 23 31 68

E-mail: OkonomiEksperten@gmail.com

www.ØkonomiEksperten.dk

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:02

Generel anbefaling af revisor

- revisor skal forstå din virksomhed

- du skal forstå hvad revisor siger

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:43

Vi taler samme sprog kan jeg høre. Nøgleordet er kemi. En revisor kan være nok så fagligt dygtigt men hvis ikke kemien er der i forhold til kunden er det ligesom ligegyldigt. Jeg lever selv af at rådgive revisorer og advokater og har også en fortid som rådgiver i større revisionsfirmaer. Der har man medarbejdere som kører til lavere satser og partneren laver på de mindre kunder kun det helt overordnede. Det der er risikoen er at man drukner blandt mange større kunder.

Jeg ville gå efter kemi, faglige kompetencer og så ville jeg også sikre mig at det bogføringssystem jeg selv bruger er kompatibelt med revisors hvorved dennes arbejdsbyrde (og regning) mindskes.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)