Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner Ads - En god ide..?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har forsøgt med, at tilføje Partner Ads på mit site.

Først var jeg lidt skeptisk, om det overhovedet vil gi noget..

Jeg har ikke tænkt mig, at have mit site overplastret med reklame, og vil gerne selv vælge annoncøren.

Men jeg tilføjede nogle annoncer ( se evt. http://www.fastspeak.dk  Nederst på forsiden )

Jeg kan se, at det har givet nogle klik, men er det skadeligt for min virksomhed ?

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg undrer mig lidt. Hvorfor sende potentielle kunder væk? Jeg bruger selv Partner-Ads, men jeg har ikke noget produkt selv at sælge, så jeg sender gladeligt folk videre. Men hvorfor vil du? Du har netop et produkt at sælge, så du har vel mest interesse i, at de bliver på din side?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:12

Det giver i min bog, klart en grad af useriøistet, man på et virkesomheds website, i bunden vælger at smide en række reklamer.

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 11:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:
Jeg undrer mig lidt. Hvorfor sende potentielle kunder væk? Jeg bruger selv Partner-Ads, men jeg har ikke noget produkt selv at sælge, så jeg sender gladeligt folk videre. Men hvorfor vil du? Du har netop et produkt at sælge, så du har vel mest interesse i, at de bliver på din side?

Sådan havde jeg slet ikke tænkt det, du har ganske ret - Jeg vil fjerne det igen!

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:17

Thomas Brier Larsen:
Jeg vil fjerne det igen!

Ganske fornuftigt :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas

Du kan godt bruge reklamer på dit website, men som en anden bruger nævner bør de ikke placeres i bunden af websitet eller i.f.m. med det du sælger.

Du kan godt lave et menupunkt specifikt til noget du gerne vil anbefale, men du skal så på den underside skrive noget indhold der underbygger hvorfor du anbefaler de udvalgte annoncører. Derefter kan du sagtens linke til dem via en affiliate reklame.

Men som nævnt bør du ikke placere reklamer i.f.m. det indhold der er vigtigt for dig/dine kunder og hvor du forsøger at sælge dine egne produkter.

Der findes flere eksempler på succésfuld implementering af affiliate reklamer på butikker/firmasider. Et eksempel er en butik som sælger film, men hvor de mangler en kategori. Den kategori linker de så til hos en anden butik (som kun har den kategori) via en affiliate reklame. Et andet eksempel er en butik, der som en ekstra service har lavet en shoppingguide med forskellige affiliate links indenfor andre brancher. I begge tilfælde er det på selvstændige underside væk fra det primære indhold.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)